ISLAM. Troende muslimer strävar efter ett religiöst styrt samhälle där individen är underkastad ett kollektiv och där demokratin som den definieras hos oss inte har någon plats. Det spelar ingen roll om det är terrorrörelser eller icke våldsamma muslimer. De har samma långsiktiga mål. Även om muslimer använder det demokratiska systemet för att försöka ta makten så är demokrati inget de tänker behålla när de tar makten.

I många år har Pettersson varnat för islams steg för steg taktik. Det började med att de ville komma hit, sedan ville de ha särskild mat och någonstans att be, sedan ville de ha böneutrop en gång i veckan, sedan sju dagar i veckan fem gånger om dagen, sedan vill de ha sharialagar och sedan vill de ha vårt land och dårarna tror att de inte ska ta ett steg till. Det är dag att börja återvandringen, så kan de ha sina böneutrop och halalstränder hemma…
Exempel på muslimernas steg för steg taktik:
- Nu vill Växjös shariamuslimer ha eviga böneutrop enligt islams steg för steg taktik
- Malmö och Sverige tar steg för steg mot medeltiden…
- Skola firade ”Muhammeds resa till himmelriket” men förbjuder Lucia. Behövs fler bevis för islams steg för steg taktik…
- Islams steg för steg taktik, när börjar försäljningen av stenar?
- Vi har facit, varför ljuger ni för oss om islams steg för steg taktik?
- Ännu ett steg mot islamisering. Kvinna döms för förolämpning om slöja
- Islam tar steg för steg, nu uppmanar de oss att lämna vårt land
Nu säger även Markus Allard några väl valda ord
Jämför med vår tidigare statsminister Stefan Löfven…
S lovar att samarbeta med Sveriges Muslimska råd
***
Stöd bloggen
Petterssons blogg drivs ideellt och är reklamfri. Vi säljer inga varor eller tjänster. Vill du uppmuntra oss och hjälpa till med de kostnader som finns så är du välkommen med ett bidrag!
- Från Swedbank eller sparbanken konto 8257-8933415168
- Från andra banker konto 8257-933415168
Paypal används av miljoner över hela världen för att överföra pengar utan att någon obehörig kan se dina betalningsuppgifter. Se till höger i datorn och längre ned i mobilen.
Du kan även SWISHA till 0760 858 480
IBAN: SWEDSESS SE1580000825780933415168
(>2100 ord, lästid 16 minuter)
”Pettersson” skriver…
”Troende muslimer strävar efter ett religiöst styrt samhälle”
Här drar han alla muslimer i Sverige över en kam, vilket betraktas av vissa som lagbrottet ’Hets mot folkgrupp’. Hur stor andel är muslimer? Hur stor andel är ’islamister’ (de han avser)? 10% 50% 90%?
(’islamist’ kan jämföras med att svenskar kallas/benämns/anklagas vara ’rasister’, som ifrågasätter svenskens medmänsklig, människosyn och bevekelsegrunder, och som inte bara kan betraktas som lagbrottet ’Hets mot folkgrup’ — t.ex. på de platser (bostadsområden: Rosengård, statsdelar/orter: Tjärna Ängar, kommuner: Botkyrka, städer: Malmö) där svenskar är i minoritet — men även ’Förtal’.)
Möjligen anser ”Pettersson” (och jag) att andelen är oviktig eftersom resultatet är den samma. Eller, gör han åtskillnad mellan tro och kultur, vilket jag inte gör, då religion ingår i kultur. Men, det är svårt när samhället föredras och orden med det, t.ex. ’svensk’, varför jag undersöker benämning ’islamist’, vilket är något starkt då det associeras med våld. Men, det är som ”Pettersson” skriver: det är inte agerandet/uttrycket som avses men synen/ståndpunkterna (”Det spelar ingen roll om det är terrorrörelser eller icke våldsamma muslimer”), där de icke våldsamma (’konservativa’ och ’radikala’ muslimer) utgör grogrunden för/möjliggör de våldsamma.
(Se den amerikanske författaren och debattören Sam Harris beskriva konceptet ”concentric circles” hos Real Time with Bill Maher år 2014: Rumble.com-video ”Ben Affleck, Sam Harris and Bill Maher Debate Islam”, tid från 03:55.)
Även om jag håller honom om att islamister/radikala muslimer använder vår demokrati enligt deras osvenska syn
— dvs. utnyttjar… exploaterar religionsfriheten genom att på ett osvenskt sätt (kultur) ge uttryck (beteenden: t.ex vägra handhällsning på motsatta könet; attribut: t.ex. slöja) för sin privata religiösa uppfattning i offentligheten
— är denna förklaring bristfällig.
Grunorsaken är inte utnyttjandet av demokratin (åsiktsfrihet, religionsfrihet, rättsväsendet [***]) men svenskars kynne att inte stöta sig med andra, såväl svenskar som framför allt invandrare (dvs. orsaka konflikt/dålig stämning). Och rädslan för att bli betraktad som ’rasist’
— vilket förmodligen även gäller ”Pettersson” (och ’övertecknad’) som ”I många år har […] varnat för islams steg för steg taktik”… i hemmets trygga och anonyma vrå (av förståeliga skäl [***])
— som har hindrat integrationen, det vill säga det som spontant händer när en främling ska anpassa sig till den nya platsen. Det gäller oavsett personens identiteter/grupptillhörigheter, och avståndet: grann- bostadsområdet, orten, staden/kommunen, landskapet, landet eller kontinenten, eller ny arbetsplats varför provanställning tillämpas.
(Till exempel: om svenskar från början inte hade varit så försiktiga/hänsynsfulla och/eller rädda för det politiska och kulturella etablissemangets rasistanklagelser (exempel nedan), hade muslimer anpassat sig och spridit ryktet till hemländerna, och inte (vågat) tyckt som de tycker idag: DN/Ipsos’ undersökning 2023-04-01:
– ”En annan skillnad är att svarande med utländsk bakgrund lägger större vikt vid att skydda religionen, än de med svensk bakgrund.”)
Av dessa två anledningar behöver denna sorts muslimer (dvs. islamister/radikala muslimer) inte något uttänkt och uttalat mål att påverka Sverige (”Exempel på muslimernas steg för steg taktik”).
Dessutom har islamister stöd av en stor andel av befolkningen: 2023-04-01 ”DN/Ipsos: Majoritet (51%) vill ha lag mot att bränna religiösa skrifter”, även om en majoritet (bara! 54%) tycker att yttrandefriheten är viktigare än att ”skydda religiösa skrifter och symboler mot kränkningar”, vilket synes vara motsägelsefullt.
*
Jag håller med ”Pettersson” om att omfattande (inkl. tvång) Återvandringspolitik är nödvändig, men det är för få som vågar uttrycka denna åsikt/krav, och alltför många svenskar (här: folkslaget) som inte håller med (hur många är övertygade?, indoktrinerade?, självförnekande av p.g.a rädsla?)…
… varför jag uppgivet konstaterar att svenskars rädsla för rasiststämpeln är den avgörande orsaken som förändrade Sverige:
1988
–”På valdagen 1988 var det folkomröstning i Sjöbo om att ta emot flyktingar i kommunen. Nära 70% av kommuninvånarna röstade nej. DEN POLITISKA och KULTURELLA ELITEN TÄVLADE OM ATT TA AVSTÅND FRÅN händelserna [MÄNNISKORNA, kommuninvånarna, Min anm.] i Sjöbo.”
(— 2010-04-25 Sveriges Radio P3 Dokumentär: ”Folkomröstningen i Sjöbo”)
1997-05-21 Riksdagen, invandringsminister Pierre Schori, S–”Rasism och främlingsfientlighet skall kriminaliseras och jagas. Det går inte att i en demokrati hitta några ursäkter, till exempel att det är fel på invandrar- och flyktingpolitiken.”
2022-08-18 Göteborgs-Posten Gästledare Lars Åberg
– ”Det är en bekväm ståndpunkt. Om rasismen är allestädes närvarande kan ingen svära sig fri, och eftersom RASIST ÄR DET VÄRSTA EPITET NÅGON KAN FÅ I SVERIGE skaffar sig den som slungar det ur sig ett MORALISERANDE ÖVERTAG.”
2016-01-27 Expressen Debatt
”SD kunde vara störst – om kvinnorna VÅGAT [SO: ’utsätta sig för risken att förlora något värdefullt’ T.ex. sin medmänsklighet, sina vänner/arbetskollegor, Min anm.]”
forskare, Göteborg universitet:
– ”Hade kvinnorna vågat åsiktsrösta i lika hög grad som männen, utan att ta hänsyn till vad andra tycker, HADE SD ENLIGT GÄNGSE VÄLJARMODELLER MED RÅGE VARIT SVERIGE STÖRSTA PARTI.”
– ”Det visar sig nämligen att män och kvinnor inte alls skiljer sig särskilt mycket åt när det gäller inställning till invandring eller politiskt förtroende. Tvärtom visar undersökningar att kvinnor sympatiserar med invandringskritiska partiers budskap i samma utsträckning som män.”
*
Det behövs fler som Markus Allard (infogad video). Frågan är om han vågar uttrycka tyckanden om de muslimer han möter i vardagen — utanför Riks.se:s trygga vrå — som markerar sin privata religiösa tillhörighet i offentligheten. Till exempel [LÄNK] ”Ännu ett steg mot islamisering. Kvinna döms för förolämpning om slöja”.
Om det är någon på Riks.se skulle våga, är det nog ex. Rebecka Fallenkvist (saknad). Men, jag tycker att Sverigedemokrater har en skyldighet (dvs. ansvarsutkrävande från deras väljare) att bana väg för yttrandefriheten:
Till exempel att Jomshof (SD) uttrycker, likt svenskan i länken ovan, sina synpunkter om slöjan i mötet med ett butiksbiträde eller vårdanställd eller lärarinna (2020-02-29 SVT: ”Läraren Naouel Aissaoui möter Loubna Stensåker Göransson (M): Slöjförbudet handlar om rasism”) — hövligt, och utan förolämpningar.
Hur kommer Sverigedemokraterna att reagera/agera om han blir polisanmäld?, och därefter fälld i domstol? Ju fler SD-are som anmäls, eller döms, desto mer kommer frågan/’utmaningen’ att belysas/debatteras:
1. Får svenskar (gissningsvis berörs inte invandrare, t.ex. Bulletin.nu:s Luai Ahmed), enligt svensk lag/domstolens nämndemän, uttrycka tyckande om personers religiösa symboler i offentligheten?
2. Om Ja, gäller det alla religioners utövare?
Upp till bevis! Skrid till verket, SD! Om ni vågar!?
(SD:s riksdagspolitiker har tillräckligt höga löner och moraliskt stöd från ett helt kollektiv, både privat och officiellt/offentligt (t.ex.i Riksdagen och Riks.se och Samtiden.nu), att våga ta risken… och lida martyr?)
Avgörande att förstå i detta sammanhang är, att det inte handlar om individer (t.ex. ett butiksbiträde) i det individuella mötet, men om antalet. Eller, som Riks.se:s Richard Sörman påpekar: det handlar om proportionerna.
Och, att respekt, till skillnad från hövlighet/artighet, erhålles efter förtjänst: att ställa krav på svenskens och Sveriges anpassning/hänsyn är inte rätt inställning/metod.
(Ivar Arpi, 2021-10-04, Substack.com: ”Lars Vilks blottade skuggkalifatet.”
– ”Vi lever redan i ett skuggkalifat där vi tar mer hänsyn till islamiska tabun än till våra egna värderingar och lagar.)
[***]
Islamister expolaterar (medvetet eller omedvetet) inte bara svenskars kynne och demokrati men även rättsväsendet, vars nämndemän tolkar svensk lag till deras fördel, varför OSKYLDIGA svenskar riskerar att hamna i brott- och straffregistret, och betala skadestånd och böter om de uttrycker tyckanden gentemot ’fel’ muslim, vilket är avskräckande och skapar rädsla som leder till åsiktsförtryck (även kallat ’tystnadskultur’).
(2021-08-11 Göteborgs-Posten Ledare
”Så åt sig rädslan in i Göteborg”
[ang. rapporten ’Finns det en tystnadskultur i Göteborg Stad?’]
– ”Personal i stadens tjänst har ’ifrågasatt utbildningsinsatser inom staden då de anser att HEDERSFRÅGOR inte är ett verkligt problem’ och ANKLAGAT KOLLEGOR FÖR ATT VARA RASISTER NÄR DE LYFTER HEDERSFRÅGOR.”
– ”Vill man förstå hur en TYSTNADSKULTUR uppstår kan man dessutom med fördel lyssna på Vänsterpartiets kommunalråd Daniel Bernmar vars modus operandi är att ÖPPET KALLA MENINGSMOTSTÅNDARE FÖR RASISTER i tid och otid.”
– ”’Fel’ utsagor innebär att ’fiska i grumliga vatten’. INGEN VILL HAMNA PÅ DEN SVARTA LISTAN ELLER MISSTÄNKLIGGÖRAS i en sådan miljö av ideologiskt angiveri.”)
Till exempel:
2021-10-14 SVT Nyheter
”Islamkritiker åtalas för ofredande – hängde ut lärare”
– Islamkritikern och ex-politikern Tomas Lundberg åtalas nu vid Blekinge tingsrätt efter att ha hängt ut fyra muslimska Ronnebylärare med bild i sociala medier. SJÄLV NEKAR HAN TILL BROTT [Mina versaler].
– Till bilden [7 lärare vara 4 i slöja] kommenterade Tomas Lundberg bland annat att ”barnen i en skolklass inte ska behöva ha lärare som genom sin skrämmande klädedräkt uttrycker sympati för främmande relgiösa åskådningar och i samma inlägg nämna daesh”, skriver åklagaren i stämningsansökan.
– Det är helt absurt och väldigt olyckligt, FÖR NÅGON KAN TRO ATT JAG ÄR EMOT ISLAM ELLER MUSLIMER SOM FOLKGRUPP ELLER RELIGION, OCH DET ÄR JAG DEFINITIVT INTE [Mina versaler]. Jag tycker att det är fel att de har hijab på sig i skolan och det står jag för, säger Tomas Lundberg.
(2022-05-17 Samnytt.se (fd. Avpixlat):
”Tomas kritiserade hijablärare på dotterns skola – DÖMS för ”brott’ ”
– I inlägget skrev Tomas bland annat, ”barnen i min dotters klass 8 på Säckebacksskolan i Ronneby ska inte behöva ha lärare som genom sin skrämmande klädedräkt uttrycker sympati för främmande relgiösa åskådningar”.
– En av hijablärarna framför till polisen att hon vill ha 12.000 kronor i skadestånd och att TOMAS SKICKAS PÅ EN TVÅNGSKURS OM ISLAM. DETTA FÖR ATT ”HANS BROTT ÄR INGET ANNAT ÄN OKUNSKAP” [Mina versaler].
– På tisdagen meddelade Blekinge tingsrätt att Tomas döms för ofredande och förtal efter att ha yttrar sin åsikt om skolan. Rätten slår fast att Tomas ska betala 10.000 kronor i böter och skadestånd på sammanlagt 34.000 kronor till hijablärarna. Vidare ska han betala 11.200 kronor till staten för sin försvarare.)
PRISET för att Tomas’ trodde att han hade tanke/tyckande- och yttrandefrihet: 55.200 kronor. Han kommer rimligen aldrig mer att våga säga vad han tycker om slöjbärare, eftersom det inte går att se om denna är islamist/radikal eller muslim, och som kanske skulle behöva hans stöd:
2017-05-29 Aftonbladet
”Forskare: 240.000 unga i Sverige kan vara drabbade”
– I de 200 rättsfall som Aftonbladet granskat kommer det dolda förtrycket fram. 240.000 unga i Sverige kan leva under hedersförtryck.
– Mörkertalen är enorma.
– ”En stor, tyst grupp är vuxna kvinnor”, säger Carin Götblad [statlig utredare, Min anm.].
– Hedersförtryckta i kristna svenska församlingar eller vuxna ingår inte heller.
– VÅGAR INTE BERÄTTA
Om ”Pettersson”, eller någon av hans läsare, håller med denne gamle man nedan, skulle han/ni då våga göra detsamma (som integrationsåtgärd för att förhindra att inte ”en millimeter av Sverige ska tillhöra [Se ut som?/likna ett muslimskt land?, Min anm.] Islam”). Om inte, har han mina sympatier (att inte vilja betala priset i kronor och/eller social utfrysning om umgängeskretsen blir ’informerad’, eller av hänsyn till t.ex barn/barnen [###]):
2022-04-28 Kungälvs-Posten.se
”Äldre man ofredade kvinna – utreds som hatbrott”
– En äldre man misstänks ha ofredade en yngre kvinna på måndagen. Mannen ska enligt anmälan kallat henne för påskkärring. Själv är mannen upprörd över hur polisen agerade när de ville tala med honom.
– Ärendet utreds av hat- och demokratigruppen hos polisen i Göteborg.
– Mannen i fråga, som KP varit i kontakt med, SLÅR I FRÅN SIG NÄR DET GÄLLER ATT HAN SKA HA UTTRYCKT SIG RASISTISKT [Mina versaler]. Han tillstår dock att han hejat på kvinnorna som satt på en bänk utanför vårdcentralen dit han var på väg, och sagt [SIC] dem för ”Hej påskkärringar”.
[###]
Utdrag ur Rasmus Dahlstedts (skådespelare, manusförfattare, regissör) Antipodden.se, 2022-03-04 ”Avsnitt 37 – Julia Caesar”
(transkriberat av mig, tid 01:02:17 – 01:06:10)
RD: –Du skriver under pseudonym. Varför gör du det?
JC: –JAG VILLE TA HÄNSYN till mina anhöriga i första hand, och skydda dom.
JC: –Jag tycker inte att BARN och BARNBARN ska behöva lida för vad deras mamma, farmor eller mormor gör.
JC: –2015 blev [jag] uthängd och fick ett enormt mediedrev emot mig, som drevs utav Expressen och Dagens Nyheter i första hand, men det pågick ju i alla media under hösten 2015 och med repriser efter det.
JC: –Det har inneburit att jag i den glesbygd där jag bor, har svårt att skaffa hjälp till min fastighet.
JC: –Jag har haft jättesvårt att skaffa hantverkare till olika saker på min tomt och mitt hus.
Om ’Julia Caesar’ lämnar Patrik Engellau (DetGodaSamhallet.com) detta omdöme:
2015-09-27 ”En redaktörs vedermödor eller när God Smak är viktigare än Liberalism”
– På förfrågan svarar nämligen Thomas Gür, som alltid har rätt, att pseudonymskribenten är rasist.
– Medredaktör Mattias Holmström, en pålitlig spanare, hittar följande tekniska bevisning i form av ett citat av pseudonymskribenten: ”Sedan andra världskriget har vi blivit indoktrinerade med den ideologiskt betingade myten att det inte existerar några raser och därför heller inga rasskillnader”.
– Skribenten menar att det finns rasskillnader, jag kan inte tolka det annorlunda. Om detta inte är definitionen på rasist så vet inte jag vad rasist skulle kunna vara.
(’Julia Caesar’s hela citat visas i den sista läsarkommentaren kl. 18:30, skriven av ’Affe’.)
Engellau noterar, dock utan empati eller bekräftelse/erkännande från damen i fråga, priset av att bli betraktad av omgivningen (enl. rykten) som ’rasist’:
– ”Jag insåg att straffet i Sverige [att bli associerad med, är] nästan exakt motsvarighet till de gamla atenarnas ostracism, alltså förvisning från gemenskapen.”
Villvaraanonym
Nu läste jag första raderna
“Troende muslimer strävar efter ett religiöst styrt samhälle”
Här drar han alla muslimer i Sverige över en kam, vilket betraktas av vissa som lagbrottet ‘Hets mot folkgrupp’
Det är inte att dra alla muslimer över en kam. Jag är övertygad om att det finns många sekulära muslimer i Sverige.
Det är du som hetsar. Hoppas resten av kommentaren är vettigare…
Islam är ingen religion, utan ett styrelseskick för inavlade.
Koranen är en lagbok för efterblivna, som de ju blir av inaveln.
Glöm inte vem som lovade muslimerna tillgång till alla viktiga funktioner i vårt samhälle.
Och bär därmed ansvaret för hur det ser ut. Inte förrän muslimerna tar över kommuner och och sossarna åker ut, reagerar dom. Folket tillfrågades aldrig, snarare häcklades den som tyckte något.
Islam är en politisk våldsideologi på samma sätt som nazism och kommunism, dessa ideologiers mål är världsherravälde som skall uppnås genom våld, förtryck och terror.
Lyssna på Sossen Löfven,s tal om hans inställning till ISLAM. ( en dåres tal )
Det är så de flesta personer på vänsterkanten tycker och anser är rätt.
Ps. Därför ar det mycket farligt om vänstersidan får makten på nytt, då kommer med säkerhet ISLAM att påskynda sitt övertagande av Sverige.
Men det är INTE, för att islam är en religion, utan för att islam, INTE är det. För vi har ju levat under kristendomen under lång tid som det övergripande dominerande, och det har ju varit rätt bra! Och buddhisterna klagar inte nämnvärt heller! Och i Israel är de bara de hårt PK-sekulariserade som klagar! Men ISLAM, finns det många som idag klagar på, ÄVEN i deras huvudländer, som exempelvis Iran!
Och det är ju just därför att islam inte är en religion, utan en satanslära, med satansverser! VARFÖR? För att denna lära visar intolerans, omänsklighet, brist på redpekt och skändande av Gud och Hans skapelse, oavsett vad man nu anser om Guds existens eller inte! Men implicit i vad religion säges vara, d v s för det goda, som definieras som Gud! DÄRVIDLAG, KAN INTE ISLAM VARA EN RELIGION!
Men ett system som bygger på sunda Gudsprinciper enligt vad religion säger vara, SKULLE KANSKE, vara bättre än dagens dekadenta socialistsystem, som idag slutligen nåt sin fullkomligan: TOTAL GALENSKAP!
Med att skända Gud och hans skapelse, menar jag att skända det goda, och människan, inte koranen! Koranen är inget Gudomligt! Det är en mänsklig skapelse, som kan skändas hur mycket som helst!
Nu menar jag INTE, att man INTE FÅR skända Gud, d v s det Goda, däremot att det är ONT att så göra, liksom hans skapelse, d v s oss människor!
MEN DETTA GÖR MÅNGA MUSLIMER! DÄRFÖR ÄR ISLAM ONT, OCH SATANS LÄRA!
[…] https://petterssonsblogg.se/2023/04/16/inte-en-millimeter-av-sverige-ska-tillhora-islam/ […]
Samtliga personer som läser denna sanningsenliga artikel bör sända den vidare till alla dom känner.
Ps. detta som skrivs kommer inom kort att ske med Sverige.
Det är på tok för sent för det.
Nu är det mer frågan om vilket datum vi ska lämna över.
Sverige är deras nu och det är inget vi kan göra åt.
@Pettersson: vilket var ditt ”Walter moment” (när insåg du att Islam bör hållas utanför Sverige)?
För mig var det så att min bror ringde en kväll. Vi pratade om ditt och datt och sedan sa han ”hörde du om de där tjejerna som blev halshuggna?”(tror det var Skandinaviska tjejer i Marocko men kommer inte ihåg).
– inte halshuggna väl? Sa jag. – svt sa ju att de hittats med skärskador på halsen?
– Men hallå! Kolla på youtube videon! Jag såg ju själv huvena skramla ekring!
(Norrländska för ”rulla runt”).
Det var då jag började misstänka att någon ljög för oss om saker och ting.
Ulf M, jag började kritisera islam och Socialdemokraterna med insändare i lokal och rikstidningar år 2003. Alltid under egen namn.
Runt 2009 började det bli svårt att få in invandringspolitik i media så jag startade bloggen 2010.
De mördade flickorna i Marocko
https://petterssonsblogg.se/2018/12/21/tva-nordiska-flickor-mordade-av-rasistiska-islamister/
Släng ut alla kriminella muslimjävlar från Sverige.
Islam är djävulens påfund…
NÄR ska våra, uppenbarligen, självmordsbenägna politiker vakna och få fingrarna ur..?!!!?
Muslimerna är här för
FÖRGÖRA OSS OCH TA ÖVER!
Ok, fårskallarna må vara förståndshandikappade..,
MEN VÅRA POLITIKER FÅR/KAN INTE AGERA KORKAT.. 🚫
DET DÖDAR OSS ALLA!!
Jag har ett par muslimska bekanta som har sagt; ”låt dem för hel****” bygga några moskéer i Sverige, men ni kanske är självmordsbenägna! Som jag brukar skriva; Islam är det största hotet mot svenska folkets frihet och demokrati och islam är samhällsomstörtande terrorism och bör således omgående förbjudas i Sverige.
Låt dem för hel*** INTE bygga några moskéer skulle det stå!
Jag såg att AIK hade sex ramadan fastande spelare, de var lite bekymrade. I framtiden ställs nog idrottsevenemang in under ramadan. Så att idrottarna är pigga under tävlingarna.
Islam är samhällsomstörtande verksamhet – Brott mot Sveriges grundlag. Måste förbjudas av Riksdagen.
Sverige ska aldrig tillåta muslimska inslag på något som helst sätt.
Den politiker som skulle förorda något dylikt lär inte sitta länge på posten.
Försök införa svenska religösa förtecken i muslimska länder, då är man död omedelbart.
Islam och muslimer är helvetet på jorden, låt våra barn och barnbarn slippa hamna i reservat i framtiden.
Sverige ska vara Sverige för alltid och vi ska ta mig fan inte anpassa oss till någon jävla Mohammed & Co.
Dom kan åka hem och utöva sin helsjuka religon.
Alla som sitter tysta och inte gör motstånd hjälper islam att ta makt i Sverige!
Ut och häda mot islam, bums!
Ta med en spritpenna och klottra hädelser! Nej, det är inte alls dumt, det är mycket värre med islam. På offentliga toaletter skriver du ”pissa på islam” i kissrännan och i toalettstolen. Sabotage, icke sade Nicke, islam är 1000 ggr värre än lite klotter.
På bussar och t-banans golv skriver du ”trampa på islam”.
Kör på, bränn koranen. Sverige ska vara haram för muslimer!
#SwedenIsHaram
#SverigeÄrHaram
Markus I love you !