"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Nog finns det punkter som bör ändras bland annat, den förskräckliga naivitet, och visa lite mera råg i ryggen. Och lär är att uttrycka ert missnöje öppet i ställe för jamsa med pga. rädslan va de andra tänker om en.
Just precis, ifall det inte passar våra icke inbjudna gäster, så finns det fler länder på jorden att åka till!.
Efter att ha varit i ett annat land en tid, så funderar man på varför gör dom så, och inte så, men att be dom ändra på sig skulle jag aldrig drömma om, är man gäst så accepterar man deras seder o bruk!
Jag sätter på mig bilbältet varje gång jag åker bil, fast jag aldrig krockat och haft nytta av det. Vägverket har en nollvision för dödsolyckor i trafiken. Kan vi ha samma nollvision om muslimer och skadande och dödande i vårt fina Sverige? Bästa bilbältet mot muslimer är att stoppa dem vid gränsen och aldrig släppa in dom i Sverige.
Hugget i sten borde det vara ! Men varför viker vi oss ? Är vi så indoktrinerade ? Vi på denna sida viker oss inte , men stora flertalet i Sverige viker sig . Är det hjärntvätt ? Hela västvärlden viker sig . Mvh Sjöström
Nej det är inte hjärntvätt för då skulle du och jag och 18% stolta sd:are med afs:are också vara det.
Det handlar om den där jäv…. Fegheten, att stå för vad man tycker och skita i vad andra tycker att man ska tycka.
Det vart många tycka där.
Instämmer med föregående talare, med ett förbehåll. Jag vill ha kvar min sauna och bärsen, min kultur som ingen ser förutom dom som är med och bastar. Bastun är nere i källaren
Nog finns det punkter som bör ändras bland annat, den förskräckliga naivitet, och visa lite mera råg i ryggen. Och lär är att uttrycka ert missnöje öppet i ställe för jamsa med pga. rädslan va de andra tänker om en.
Detta skulle alla som sitter i riksdagen säga 5 ggr varje morgon och varje kväll tills dom fattar
Just precis, ifall det inte passar våra icke inbjudna gäster, så finns det fler länder på jorden att åka till!.
Efter att ha varit i ett annat land en tid, så funderar man på varför gör dom så, och inte så, men att be dom ändra på sig skulle jag aldrig drömma om, är man gäst så accepterar man deras seder o bruk!
[…] via Dagens — Petterssons gör Sverige lagom! […]
Jag sätter på mig bilbältet varje gång jag åker bil, fast jag aldrig krockat och haft nytta av det. Vägverket har en nollvision för dödsolyckor i trafiken. Kan vi ha samma nollvision om muslimer och skadande och dödande i vårt fina Sverige? Bästa bilbältet mot muslimer är att stoppa dem vid gränsen och aldrig släppa in dom i Sverige.
Hugget i sten borde det vara ! Men varför viker vi oss ? Är vi så indoktrinerade ? Vi på denna sida viker oss inte , men stora flertalet i Sverige viker sig . Är det hjärntvätt ? Hela västvärlden viker sig . Mvh Sjöström
Nej det är inte hjärntvätt för då skulle du och jag och 18% stolta sd:are med afs:are också vara det.
Det handlar om den där jäv…. Fegheten, att stå för vad man tycker och skita i vad andra tycker att man ska tycka.
Det vart många tycka där.
JUST DET. EXAKT 🙂🙂
Det skriver jag under på.
Jag med !!
//Gunnar
Hehe du och jag Gunnar.
Håller med til 110 procent !
Instämmer med föregående talare, med ett förbehåll. Jag vill ha kvar min sauna och bärsen, min kultur som ingen ser förutom dom som är med och bastar. Bastun är nere i källaren
Inte mycket som kan gå upp mot en äkta finsk bastu, elä suomalainen!