Lyteskomik

Tony Heller klär av de så kallade ”klimatvetenskaparna” och ”väderjournalisterna” , in på bara bena!  Inte en siffra rätt i deras så kallade ”klimatprojectioner”!  (= PK gissningar).

One thought on “Lyteskomik

  1. Ja hela tiden en massa påstående om klimatet, men så även
    i Sverige, där man inte vågar att anordna en debatt mellan
    Alarmister och förnekare, för man vet att alarmisterna hade
    fått förklara ett o annat, därför blir det en massa oemotsagda
    påståenden om klimatet!

KommenteraAvbryt svar