One thought on “Dagens

  1. Kanske inte den vassaste…
    Många följer kristendomens väg.
    Det är en mycket smalare väg.
    Alltför många har redan hamnat i diket efter att inte följt den smala vägen. Andra kallar det för KARMA!

    14

KommenteraAvbryt svar