"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
BROTTSLIGHET. Den man som sköts vid 13:16 på Hålsjögatan i Malmö har avlidit. För ett år sedan mördades brodern, också i Malmö. Den skjutne mannen är i 20-årsåldern och känd av polisen. Han har dömts för bland annat narkotikabrott och misshandel.
”Sluta skjut” är ett samarbete mellan Polisen, Malmö stad, Kriminalvården och engagerade medborgare.
Den 19 maj förra året hittades hans 30-årige bror skjuten i sin svarta Audi i Malmö. Ingen gärningsman har åtalats. 30-åringen hade blivit skjuten genom bilens rutor. Han jobbade på ett IT-företag och lär ha varit skötsam och sköts antingen av misstag eller som hämnd för brorsans affärer.
Petterssons blogg drivs ideellt och är reklamfri. Vill du uppmuntra oss och hjälpa till med de kostnader som finns så är du välkommen med ett bidrag!
Sörmlands Sparbank Konto 8257-8 93 341 516-8 (olika banker har olika system), Sparbanken tillhör Swedbank och det femte siffran, 8:an, är speciellt för dem.
Paypal garanterar att vi eller någon annan obehörig inte kan se dina betalningsuppgifter. Se till höger i datorn och längre ned i mobilen.
Ännu en som inte kan ta hit sin släkt.
Av de 48 ”anhöriga” är väl minst 40 i
behov av vår sjukvård, tandvård, bostad,
möbler, utbildning och pension eller
livränta.
Operation Självsanering hoppas jag på!
En del av kompetensregnet som aldrig kommer att ”regna kompetens” över oss. Det tackar jag för! En mindre att bidragsförsörja i resten av dennes liv tillsammans med eventuella barn de sätter till världen, i Sverige, som också skall bidragsförsörjas i resten av sina liv. Ingen förlust!
Når vi 20 st innan halvårsskiftet?
Jag hoppas på det då det blir lättare att räkna då.
President Donald Trump …
https://brightcove04pmdo-a.akamaihd.net/4221396001/4221396001_5328907265001_5328878422001-vs.jpg
What happened?
http://tundratabloids.com/wp-content/uploads/2017/02/Stefan-L%C3%B6fven-in-GardenofSweden.jpg
Underbart! Fortsätt gärna så!
Sverige-Babbarna 1-0
Ännu en som inte kan ta hit sin släkt.
Av de 48 ”anhöriga” är väl minst 40 i
behov av vår sjukvård, tandvård, bostad,
möbler, utbildning och pension eller
livränta.
Ja det var ju som en sexa på Lotto ! Där sparade Andersson en mängd slantar,som kan lämpligen bättra på pensionen,för fattigpensionärerna !
Operation Självsanering hoppas jag på!
En del av kompetensregnet som aldrig kommer att ”regna kompetens” över oss. Det tackar jag för! En mindre att bidragsförsörja i resten av dennes liv tillsammans med eventuella barn de sätter till världen, i Sverige, som också skall bidragsförsörjas i resten av sina liv. Ingen förlust!