4 thoughts on “Kallt på Antarktis

  1. Man får väl lägga ned några kylklampar i kalsongerna och be till den heliga autistiska Greta.

    Eller så kan man kyla av sig med ett dopp i en lämplig sjö, som Vättern t.ex.

  2. TV4 vet inte till sig hur ofta de ”rapporterar” om värmeböljan i Västeuropa. Man visar skyltar med olika gradantal och hur fruktansvärt detta varma väder är. Upprepas ungefär en gång i kvarten. Syftet? Man vill skrämma upp människor med den – av TV4 – förväntade ”klimatkatastrofen”. Folk dör (drunknar!) och två småttingar dog när de satte sig i en bil som stod ute i solen. Alla vet eller borde veta att bilar får en onaturligt hög värme i solsken (tragiskt nog inte dessa små).
    OK – 40 grader är varmt men uthärdligt. Men i TV4:s värld är det katastrof. Ytterligare ett löjets skimmer över en skitkanal som springer mattes ärenden.

    12
    1

KommenteraAvbryt svar