"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
4 thoughts on “Ibland så lyckas inte Teslas modell 3 autopilot”
Så kan det gå när man helt förlitar sig på ”modern teknik”.Varför förare skall vara inaktiva får vi fråga den,som nu sitter och tjänar klöver på sin uppfinning.
Instämmer med dig ”Nisse” vad gäller denna leksak,för välsituerade !
Tesla vore sista bilmärke jag skulle köpa, urusel kvalité. Läste en rapport för något år sedan om reklamationer och garantiärenden på nya bilar. Absolut sämst var Tesla tätt följt av Renault. I topp icke oväntat, Lexus, Toyota och Mazda.
Så kan det gå när man helt förlitar sig på ”modern teknik”.Varför förare skall vara inaktiva får vi fråga den,som nu sitter och tjänar klöver på sin uppfinning.
Instämmer med dig ”Nisse” vad gäller denna leksak,för välsituerade !
Tesla vore sista bilmärke jag skulle köpa, urusel kvalité. Läste en rapport för något år sedan om reklamationer och garantiärenden på nya bilar. Absolut sämst var Tesla tätt följt av Renault. I topp icke oväntat, Lexus, Toyota och Mazda.
Lika dumt som batteridrift.
Den dagen kommer inte att jag litar enbart på någon autopilot, människan måste vara den som har kontrollen med nån variant av autopilot som komplement