17 thoughts on “Kommer ni ihåg?

  1. Jag anser nu som då att när Grotesco kom med denna låt var den så safe att det var nästan äckligt. Att göra sig lustig över kristendomen var kanske roligt och provocerande för 40 år sedan. Nu känns det bara som att den kom flera decennier för sent.
    Hade man drivit med muslimer som kastar bögar från hustak hade det varit lite mer up-to-date men det var man för feg eller för vänster för att göra.

KommenteraAvbryt svar