"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Idag firar man på friluftsmuseet Skansen måhända för att det enda som kommer att återstå kommer att finnas där. När det begavs sig så firade man Svenska flaggans dag på Stockholms stadium:
Den första var bäst tycker jag.
För övrigt är det så att Sverige inte har någon nationaldag längre, utan islamisterna firar sina framgångar just denna dag i Absurdistan.
Jag för min skull skall fira Gustav Wasa (1523) och den Svenska flaggans dag med en sup och en sillbit i hemmets lugna vrå.
Väldigt tråkig Nationaldag och lördag när man inte kan lyssna på det svenskaste (före detta) progammet ring så spelar vi som vi haft och kunnat börja morgonen med sen urminnes tider. Lisa började morgonen redan kl 6 med att försöka få oss att förstå att vårt land inte finns för oss etniska innevånare. FY F…N
Idag skulle jag vilja spela nationalsången på
hög volym för Supertönten Jonas Sjöstedt som
i Aftonlögnen gnäller över att Sverige samövar med Nato,
men givetvis har denne superhycklare inget ont att
säga om att Ryssland har en ännu större övning.
Kommunister är enfaldiga!
Idag firar man på friluftsmuseet Skansen måhända för att det enda som kommer att återstå kommer att finnas där. När det begavs sig så firade man Svenska flaggans dag på Stockholms stadium:
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=jyyFykxJJN4?rel=0&w=560&h=315%5D
Det är skillnad på lort och pannkaka.
Det var tider det!
Fina alla 3, var och en på sitt sätt.
TALET på ”nationaldagen” finns här:
Ian Wachtmeister @FB
(Superbt!)
Den första var bäst tycker jag.
För övrigt är det så att Sverige inte har någon nationaldag längre, utan islamisterna firar sina framgångar just denna dag i Absurdistan.
Jag för min skull skall fira Gustav Wasa (1523) och den Svenska flaggans dag med en sup och en sillbit i hemmets lugna vrå.
Väldigt tråkig Nationaldag och lördag när man inte kan lyssna på det svenskaste (före detta) progammet ring så spelar vi som vi haft och kunnat börja morgonen med sen urminnes tider. Lisa började morgonen redan kl 6 med att försöka få oss att förstå att vårt land inte finns för oss etniska innevånare. FY F…N
Fasansfullt uppvaknande.
Jag gillar också olika.
Jag anser att Sveriges nationaldag är på midsommarafton.
Men alla andra, får mycket gärna, fira sin nationaldag idag.
Idag skulle jag vilja spela nationalsången på
hög volym för Supertönten Jonas Sjöstedt som
i Aftonlögnen gnäller över att Sverige samövar med Nato,
men givetvis har denne superhycklare inget ont att
säga om att Ryssland har en ännu större övning.
Kommunister är enfaldiga!
Tre jävligt behagliga olika för omväxlings skull.
Trevlig Nationaldag på er alla sverigevänner!