9 thoughts on “Sveriges Nationaldag

  1. Den första var bäst tycker jag.
    För övrigt är det så att Sverige inte har någon nationaldag längre, utan islamisterna firar sina framgångar just denna dag i Absurdistan.
    Jag för min skull skall fira Gustav Wasa (1523) och den Svenska flaggans dag med en sup och en sillbit i hemmets lugna vrå.

  2. Väldigt tråkig Nationaldag och lördag när man inte kan lyssna på det svenskaste (före detta) progammet ring så spelar vi som vi haft och kunnat börja morgonen med sen urminnes tider. Lisa började morgonen redan kl 6 med att försöka få oss att förstå att vårt land inte finns för oss etniska innevånare. FY F…N

  3. Idag skulle jag vilja spela nationalsången på
    hög volym för Supertönten Jonas Sjöstedt som
    i Aftonlögnen gnäller över att Sverige samövar med Nato,
    men givetvis har denne superhycklare inget ont att
    säga om att Ryssland har en ännu större övning.
    Kommunister är enfaldiga!

KommenteraAvbryt svar