3 thoughts on “Jimmie Åkessons tal – Sverigedemokraternas vårdag

  1. 7-klövern och dess anhängare får säga vad dom vill, men det var mycket länge sedan vi i Sverige hade en politiker som är så vältalig.
    Jimmie Åkesson brukar vara en man som har rätt och när han säger att möjligheterna är stora att SD på riktigt är en farlig utmanare om regeringsmakten är jag berädd att tro honom.
    Nu har vi tre år på oss att visa detta så nu kör vi stenhårt fram till nästa val. HJÄRTLGT VÄLKOMMEN TILLBAKA JIMMIE.
    Även om tin ställföreträdare skött sitt åtagande med bravur så har du varit saknad.

KommenteraAvbryt svar