Man avrättad i Stockholm

INVANDRING/BROTTSLIGHET. Den 19-årige man som sköts på en gata i Vårby gård i Stockholm har avlidit. Mannen vårdades på sjukhus med allvarliga skador efter att ha skjutits på en gata i Vårby gård söder om Stockholm.

Den avrättade på bilden sköts med 7-8 skott, en del träffade i huvudet.

2015-03-25_0722

DN

Avrättning är egentligen fel ord. Avrättning är en myndighets verkställande av dödsstraff. Men det är ett sätt att beskriva organiserade mord vid kriminella uppgörelser i grupper som lever efter egna lagar.

16 thoughts on “Man avrättad i Stockholm

    • Ja och bland kolorerade tycks smittan vara betydligt allvarligare,än bland vita ! Har det överhuvudtaget drabbat någon inhemsk,efter fallet med den som avled av p.g.a. ett ryggskott på Sveavägen ?

  1. Pettersson – använd inte ordet ”avrättad” eftersom det innebär att någon exekverar en rättslig som. Även om de tror det, så har de ingen ”rätt” att ta livet av någon. Beställningsmord är kanske ett bättre ord…

  2. Självklart känner man för folk som på ett eller annat sätt blir utsatta för vansinnesdåd, attacker och våld. Men jag tippar på att dessa offer till 99.9% sannolikhet samlat ihop till det på ett eller annat sätt genom sina egna kriminella gärningar.

    • Men visst känner man sig lite berikad?

      Lite känslan av att vara i Bronx eller någon förslummad amerikansk trailerpark utan att behöva lämna Sverige.
      Bra för miljön är det också eftersom inga miljöskadliga flygresor behöver göras, det gillar Romson där hon sitter i sin oljeuppvärmda husbåt skyddad av miljöfarlig bottenfärg köpt av den korkade sambon…

      Mona m,fl njuter i fulla drag bakom sina mänskliga murar av ”vi gillar olika” sympatisörer, gated communitystängsel eller personliga livvakter som håller pöbeln på avstånd genom åsikter, fastighetspriser och vapen.

  3. I stort sätt alla mord med skjutvapen utförs av invandrad
    drägg, och så har vi en Statsminister som i lyriska
    ordalag står och åbäkar sig om hur välsignande den
    höga invandringen är för landet???

KommenteraAvbryt svar