Av Pettersson som visar sin allvarsamma sida. Vår herre, Gud, Jesus, Muhammed, Allah, Brahma, Oden, Tor och allt vad de heter bryr jag mig föga om men det är trots allt så här vi lever…
…blott en dag ett ögonblick i sänder….

Av Pettersson som visar sin allvarsamma sida. Vår herre, Gud, Jesus, Muhammed, Allah, Brahma, Oden, Tor och allt vad de heter bryr jag mig föga om men det är trots allt så här vi lever…
…blott en dag ett ögonblick i sänder….
Vad hände Stefan, blev du antastad av Carola? Du minns väl låten, jag tror att det var Lotta Engberg som sjöng den i Eurovisionsschlagern, ” Fyra Pugh och en kåt Carola”
De fick döpa om den till något annat, som jag inte minns för att få sjunga den på Schlagerfinalen. Detta eftersom man inte fick ha egen reklam på tävlingslåtarna efter de regler man hade för Eurovisionsfestivalen, och som förbjöd sexreklam eller hur det nu var. Men det var inte ”Dann will ich vråla Carola” man döpte om låten till. Det var istället en tysksvensk låt med Robban Broberg. Nu vet jag inget mer som är oväsentligt i sammanhanget, utan ber att få avsluta mitt inlägg, genom att åter fråga vad Carola gjorde på Stefan K: s personalfest. Det har ju ett enormt högt nyhetsvärde på Petterssons Blogg.
Captcha koden börjar med PK, så kom nu inte med en PI uppfattning.
Vad hände Stefan, blev du antastad av Carola? Du minns väl låten, jag tror att det var Lotta Engberg som sjöng den i Eurovisionsschlagern, ” Fyra Pugh och en kåt Carola”
De fick döpa om den till något annat, som jag inte minns för att få sjunga den på Schlagerfinalen. Detta eftersom man inte fick ha egen reklam på tävlingslåtarna efter de regler man hade för Eurovisionsfestivalen, och som förbjöd sexreklam eller hur det nu var. Men det var inte ”Dann will ich vråla Carola” man döpte om låten till. Det var istället en tysksvensk låt med Robban Broberg. Nu vet jag inget mer som är oväsentligt i sammanhanget, utan ber att få avsluta mitt inlägg, genom att åter fråga vad Carola gjorde på Stefan K: s personalfest. Det har ju ett enormt högt nyhetsvärde på Petterssons Blogg.
Man får nästan tårar i ögonen pettersson…på en tisdag dessutom.
Tyvärr har jag mina åsikter om Carola och dessa besannades när hon uppträdde på en personalfest för fen år sedan.
Håller med övriga! Carola brrr Usch! fick rysningar trots vackra bilder
Ja Pettersson, bilderna var väldigt fina men Carola har jag aldrig stått ut med. Men var du inte ledsen för det, antagligen är det många andra bloggläsare som tycker hon är bra?
Eva-Marie
2,30 in i låten det var ursnyggt. Men men Carola? Psalm? Nu mår jag inte riktigt bra.
Eva-Marie
Jag hade gärna sett någon annan än Carola men hittade inget med så fina bilder.