"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Det är så här Cato och Gardell önskar sig framtiden .
Och Stenevi och feministerna verka ha satt fittmössorna i vrångstrupen .
Annars hade de nog förklarat hur DERAS framtida idealsamhälle ska fungera .
Politisk pladdergoja är de duktiga på .
Det är bara verkligheten som inte lyckas sköta sig .
”Ingen traditionell Klädsel” ? Det är ingen klädsel alls. Bara förtryckar-verktyg. Precis som att hota med kniv, pistol, handgranat, frätande syra, piska, stening eller annat nedvärderande maktmedel. Och feministerna spelar med på gubbväldets villkor.
Dagens outfit för bankrånare alla dar i veckan.
Förbjud detta spektakel i Sverige omedelbart.
Det här är både kränkande och förtryck mot kvinnor vi lever på 2024.
Det räcker med maskerad nu.
Det är så här Cato och Gardell önskar sig framtiden .
Och Stenevi och feministerna verka ha satt fittmössorna i vrångstrupen .
Annars hade de nog förklarat hur DERAS framtida idealsamhälle ska fungera .
Politisk pladdergoja är de duktiga på .
Det är bara verkligheten som inte lyckas sköta sig .
”Ingen traditionell Klädsel” ? Det är ingen klädsel alls. Bara förtryckar-verktyg. Precis som att hota med kniv, pistol, handgranat, frätande syra, piska, stening eller annat nedvärderande maktmedel. Och feministerna spelar med på gubbväldets villkor.
Ja herregud. Spökplumpen finns tydligen överallt. Har inte Walt Disneys rättigheterna på den dräkten? ♟️…..
Det är ingen dräkt, det är försvar mot obefintlig impulskontroll?
Dagens outfit för bankrånare alla dar i veckan.
Förbjud detta spektakel i Sverige omedelbart.
Det här är både kränkande och förtryck mot kvinnor vi lever på 2024.
Det räcker med maskerad nu.
Underbart vackra dräkter.
“…det var ju bara ett ärligt misstag:
https://i0.wp.com/petterssonsblogg.se/wp-content/uploads/2013/06/sopsc3a4ckar.jpg?resize=490%2C479&ssl=1
“Det är inte rasism att jämföra burkaklädda kvinnor med storsopor“:
https://ekstrabladet.dk/nationen/article4612915.ece