”Förbered er på några hårda månader med stora territoriella förluster.”
Programledaren Olga Skabejeva: ”Men varför blev det på detta viset, varför var det ingen som förstod att Zelenskyj inte skulle fly och att NATO skulle hjälpa dem?”
Lånat av INGA N

Enligt ryska källor pågår panikartad flykt från Cherson samt vidsträckt plundring. Enligt samma källor fraktar ryssen lastbilsvis med stulna tvättmasiner, hushållsutrustning mm samtidigt som de stjäl privatpersoners fordon. Sådant här älskar ju rysstrollen att se deras hjältar göra.
Nu blev jag besviken. Var är de obligatoriska rysstrollen? Ville gärna läsa deras patetiska förklaringar.
Dissidenten
Ni socialister är roliga.
När vi så kallade ”rysstroll” skriver är vi hatade och när vi inte skriver så är vi saknade.
👌😁
Fascist Ryssland kommer att få det svårt efter kriget hur det än slutar.
VEM VILL STÖDJA EN FASCIST STAT? (möjligen får fascist Ryssland stöd av de nationella fascisterna som kommer att försöka manipulera sanningen om övergreppet mot Ukraina)
https://bulletin.nu/norell-en-n-rnbergrattegang-for-president-putin
HUR MÅNGA FASCISTER HAR VI I SVERIGE????
Och hur skall vi bli av med dräggen??
Ca hälften av Väljarna röstade för lag Magda, så utslagit på hela befolkningen skulle de bli 5 miljoner fascister de blir såklart fler om du lägger till 1 eller fler regerings partier. Chefs fascisten Agda Mandersson och hennes hat svans har dock satts på avbytar bänken. På obestämt tid.