En visdomsberättelse som jag läste någonstans för länge sedan.
Det var en gång en långtidsfånge vars frigivningsdag kom och gick utan att något hände. Personalen hade sjabblat bort hans papper, och fången själv hade tappat räkningen på sina dagar för länge sedan. Där kurade fången fortsättningsvis i sin cell, vecka ut och vecka in, utan att veta att han var en fri man.
Symboliskt så det förslår.
Rune Holmström

Den fällan har de flesta av oss byggt för att passa våra egna förväntningar.
Precis som dom flesta i västvärden som sitter fast i bankernas skuldslaveri utan att förstå det.
Sverige är i behov av totalsanering. Håll quislingarna borta.
I Sverige släpps dom ut innan tiden går ut, och helst med ett fett skadestånd och ingen reagerar heller, och så rullar det på år ut å år in………sicken rötsröta/jasägare det finns och tokskallar överallt i domstolar/tingsrätter/myndigheter m.m.