MordKorea börjar också med klimatljuget

Det vänsterpartistiskt misskötta landet har kommit på att ”klimatkrisen” kan man i stort sett skylla allt på! Så man hänger på , den globala uppvärmningshysterin” för att förklara varför folket svälter!

https://petterssonsblogg.se/wp-content/uploads/2021/09/XdPfEQe.mp4

FjärranÖsternredaktören undrar: Kommer nuvarande Statsminiministern också att skylla sina monumentala misslyckanden på den ”globala klimatuppvärmningskatastrofen” ??

KommenteraAvbryt svar