Busschaufför i Göteborg knivskuren i ansiktet

BROTTSLIGHET. En busschaufför i Göteborg har blivit knivskuren i ansiktet, skriver polisen på sin hemsida. Dådet skedde vid 14-tiden på tisdagen. Ingen gärningsman är gripen.

20 thoughts on “Busschaufför i Göteborg knivskuren i ansiktet

  1. Någon som kan berätta vad ”Gillad av en person” betyder?
    Vad är syftet och resultatet?
    ”Hamnar” det i något register?
    Är det myndighet eller, kanske SÄPO?
    Är det något som har med ”kontraktet” att göra?
    Ska vi sluta skriva när det blir frekvent?

  2. Såg att den lille fjanten Morgan debattera mot Jimmie Åkesson
    Och antingen är Morgan precis så korkad som han låter, för
    han verkar inte begripa ett jota av att i stort sätt alla problem
    i samhället idag har kopplingar till Sossarnas enfaldiga
    invandrings politik!

  3. Vi måste lära oss att individer från en viss sekt och med en viss
    destruerad hjärnfunktion blir ”kränkta” när de inte får sin vilja fram.
    Att de dessutom är uppväxta som, och bland vildar så etablerar
    de sin kultur i sin nya ”all-inclusive” placering.

    ”Öppna ERA hjärtan!”
    Uttalandet kommer från en som saknar omdöme – (Alzheimers?)
    – har han körkortet kvar?

  4. ja herre jävlar, det finns inget slut
    och några onämbara sitter i riksdagen och diskuterar hur mycket mer vi skall råna svenskjävlarna på för att kunna ge mer i bidrag till dem som bara gör jävelskap och inget annat gör.
    ber om ursäkt för mitt ovårdade språk,
    blir irriterad återigen för vi blir så blåsta på det skall vara vårat, inte ens en busschafför får vara i fred
    hur långt och lågt får samhället sjunka ner i skiten, innan vi utlyser nyval och får nån som är mån om befolkningen?????

  5. Nån raketforskare ville väl att chauffören skulle köra honom hem!

    När denne vänligt talade om för det importerade geniet att han var tvungen att följa spåret, så blev detta en sådan skymf för kulturberikaren att den bara kunde tvättas bort med blod!

  6. Hörde att dom pratade om det på radion. Men dom nämner aldrig att det är muslimjävlar som ställer till jävelskap. Jag tror hela media är islaminfiltrerat.

KommenteraAvbryt svar