4 thoughts on “Dagens allahu akbar

  1. Vi har sekten i Vårt Fosterland!
    Sekten förökar sig exponentiellt!
    Vi bjuder sekten på vår välfärd!

    Vill vi det?
    Kan vi det?
    Ska vi det?

KommenteraAvbryt svar