Man skjuten i Hässleholm

BROTTSLIGHET. En man i 20-årsåldern har förts till sjukhus efter att ha blivit skjuten i en bil. Händelsen inträffade i Tyringe i Hässleholms kommun. – Vi har påbörjat att prata med vittnen och en teknisk undersökning ska genomföras. Förhoppningsvis kan vi höra målsägande på sjukhuset senare, säger Calle Persson, presstalesperson vid polisen. 

Det är oklart hur allvarligt skadad mannen är.

Polisen

3 thoughts on “Man skjuten i Hässleholm

  1. Det kommer allt närmre. ”Last night” i lilla Tyringe.
    Plötsligt funkar inte ”det händer inte här” längre.
    Ilska bubblar upp i en annars fridsam själ.
    Jag behöver en ”syndabock” eller två.

    Två komplexkompenserande dårar dyker upp direkt.
    En tidigare statsminister, som ”tackar för att ni valde Sverige” och en justitieminister som helt uppenbart har förhalat en planerad lagstiftning.

    Den senare blev av en sossepartikamrat beskylld för att vara ”så korkad att klockorna stannade”!
    Jag vill påstå att det är ännu värre. DOM GÅR BAKLÄNGES!

KommenteraAvbryt svar