Socialdemokratiskt storhetsvansinne på Aftonbladet

MEDIA. Aftonbladet har en oöverträffad förmåga att knyta upp ledarskribenter utan kontakt med verkligheten till redaktionen. Igår visade Daniel Swedin upp sina färdigheter på ledarsidan

Sverige har regeringskris, vårdkris, skolkris, poliskris, ett slaktat försvar, ett uselt civilförsvar, dålig krisberedskap, utanförskapsområden, tåg som inte går i tid, arbetslöshet, invandringskris, kompetensbrist m.m. och, ja ni ser själva. Daniel Swedin går i Anders Lindbergs fotspår…

***

Stöd bloggen

Petterssons blogg drivs ideellt och är reklamfri. Vill du uppmuntra oss och hjälpa till med de kostnader som finns så är du välkommen med ett bidrag!

Sörmlands Sparbank Konto 8257-8 93 341 516-8 (olika banker har olika system), Sparbanken tillhör Swedbank och det femte siffran, 8:an, är speciellt för dem. 

Paypal garanterar att vi eller någon annan obehörig inte kan se dina betalningsuppgifter. Se till höger i datorn och längre ned i mobilen.

Du kan även SWISHA till 0760 858 480 

 

9 thoughts on “Socialdemokratiskt storhetsvansinne på Aftonbladet

  1. Daniel Swedin ännu en i raden av dårar på Aftonblaskans ledarredaktion. Jonna Sima och chefen själv Anders Lindberg är säkert glada över en ny hjärntvättad polare.

  2. Gissar att USA är lika rädda för svensk socialism som de är för Andorra ska starta tredje världskriget.

  3. Det är inte bara USA som är rädda för Sven socialism utan våra grannländer också om jag inte har missförstånd läget

  4. Apropå Aftonbladets alla enfaldiga ledarskribenter………..

    Här ett bra ordspråk från Robert Jungk.

    ” Om många debattörer måste man fråga sig: Hjälper de till med lösningen eller tillhör de problemet? ”

    • Anders Lindbergs analysförmåga är som vanligt: … ’Blek inge’ … vettigt letar sig ut från det hjärnkontoret.

  5. Inget konstigt med det!

    Hela världen är väl snart rädda för svensk ”socialism”!

Kommentera