MEDIA. Aftonbladet har en oöverträffad förmåga att knyta upp ledarskribenter utan kontakt med verkligheten till redaktionen. Igår visade Daniel Swedin upp sina färdigheter på ledarsidan.
Sverige har regeringskris, vårdkris, skolkris, poliskris, ett slaktat försvar, ett uselt civilförsvar, dålig krisberedskap, utanförskapsområden, tåg som inte går i tid, arbetslöshet, invandringskris, kompetensbrist m.m. och, ja ni ser själva. Daniel Swedin går i Anders Lindbergs fotspår…

***
Stöd bloggen
Daniel Swedin ännu en i raden av dårar på Aftonblaskans ledarredaktion. Jonna Sima och chefen själv Anders Lindberg är säkert glada över en ny hjärntvättad polare.
Gissar att USA är lika rädda för svensk socialism som de är för Andorra ska starta tredje världskriget.
Svensk socialism är ju ett skräckexempel för hela världen.
Det är inte bara USA som är rädda för Sven socialism utan våra grannländer också om jag inte har missförstånd läget
Apropå Aftonbladets alla enfaldiga ledarskribenter………..
Här ett bra ordspråk från Robert Jungk.
” Om många debattörer måste man fråga sig: Hjälper de till med lösningen eller tillhör de problemet? ”
Apropå Aftonbladet misstänker jag att deras eminente ledarskribent skolkade från geografilektionerna i skolan.
https://pbs.twimg.com/media/DqVhLi-W4AAVkST.jpg
Anders Lindbergs analysförmåga är som vanligt: … ’Blek inge’ … vettigt letar sig ut från det hjärnkontoret.
Inget konstigt med det!
Hela världen är väl snart rädda för svensk ”socialism”!
Undra vad Trum tänker på bilden? ”Vad är det för råtta jag har släpat in”?