7 thoughts on “Dagens Bild

  1. Jaha, ja. Var det inte invandrarna som skulle ta hand om pensionärerna? Nu är det tvärtom: Pensionärerna måste jobba för att invandrarna inte skall svälta.

    Politikerna i 7-klövern är en samling lögnhalsar, som föraktar sitt folk och hatar sitt land.

    • ladulaas :
      Jag är helt förundrad över att någon svensk någonsin kunde tro så !
      Men kanske är jag orättvis om de bara läser och ser svensk massmedia och inget annat så vad skall de tro ?
      Detta visste de onda och körde sitt förödande race.

  2. De importerade berikarna skulle ju rädda våra pensioner. De skulle ta hand om oss när den åldrade befolkningen växte. De var alla högutbildade. Endast ett fåtal saknade utbildning. Både Fredrik och Måna var Tacksamma för att de valde just Sverige som destination. Sen började Stefan ock hans kumpaner att leta ENKLA arbeten till dessa ”vinstlotter”. Nu blev det så pass bakvänt att vi fick kalla in svenska pensionärer för att curla dessa bortskämda, halvgamla slynglar. Pensionsnivåerna hålls nere eller t.o.m. sänks. Däremot höjs pensionsåldern. Skatterna höjs. Avgifterna höjs. Man kan fråga sig vad man får för sina skattepengar, borde vara ett högst berättigat uttalande. Den importerade skaran får så pass rejäla bidrag så att de kan skicka 32 miljarder/ år till utlandet ! Mycket hamnar förstås i IS fickor. Stefan och ni andra marionett-figurer ; VARFÖR I H-E LJUGER NI FÖR OSS HELA TIDEN. VET HUT !!!!!!!!!!!!!

  3. micaelsblogspot – Everywhere. – Medelålders fritänkande vit man med åsikter och insikter. Läser, funderar och kommenterar. Fri från politiska bojor, varken åt höger eller åt vänster.
    micaelsblogspot skriver:

    Bilden är så talande för vad vi kan vänta oss i framtiden, om det inte inträffar ett under.
    Vilket är sannolikt omöjligt.
    Rebloggar på micaelsblogspot.

KommenteraAvbryt svar