Om klimatljuget

Pseudonym Tony Heller, som egentligen heter  Steven Goddard klär regelbundet at klimat skojarna. Denna gång om isei i Arktis. Felaktiga profetior dokumenterar han i mängd.

Eder FjärranÖsternRedaktör som nu klockan 23,55 i Malaysia,  läser av 30 grader på utomhustermometern hoppas att våra läsare snart också får del an den uppvärmning av norra halvklotet som kallas vår!

 

 

3 thoughts on “Om klimatljuget

  1. Författaren har tydligen blandat ihop den utomordentligt kompetenta Tony Heller = hans riktiga namn och den (tidigare använda) a.k.a. ’Steven Goddard’.
    Hans mycket läsvärda blogg finns via länken:
    https://realclimatescience.com .
    Han producerar löpande vassa/korta YouTube-inlägg, sök på hans korrekta namn.

    Mvh/TJ

  2. Vattenfall använder barn i sin reklam, och påpekar att x antal % av barnen oroar sig för klimatet.

    Det är ju inte så konstigt att barnen blir oroliga, de matas ju ständigt av skräckscenarion, och dessa förstärks gärna av MP-lärarna.

    Tack så j-vla mycket för att ni får barnen att må dåligt alldeles i onödan!!

    Vattenfall ska själva inte uttala sig om klimat, de de har en diger historia av kolkraftverk i Tyskland…..

  3. Al Gore sade, när han fick nobelpriset år 2007 att nordpolens is skulle var borta år 2014. För dessa hans fria fantasier fick han nobelpriset 2007. Det lönar sig uppenbart att fantisera om eget konstruerade ”hlimathot”
    När får vi se klimatskojaren Per Holmgren nomineras tilll Nobelpriset?

Kommentera