18 thoughts on “Dagens Anders Lindberg

  1. O T:
    Om journalisterna kunde skriva om den bistra verkligheten så behövde de inte ljuga och ta till fula knep, vi vet vad ni sysslar med och är långt ifrån nöjda.
    https://www.di.se/debatt/hot-och-stolder-ar-nu-handelns-storsta-problem/
    Det är inte endast handelns problem ……….någon betalar och det är vi konsumenter !
    Vi betalar allt i alla hörn vad det gäller kriminella / gangsters….. vi är så trötta på skiten att————–

  2. Va är han kvar på Aftonfaken?
    Har #metoo havererat?
    Jag trodde hela staben av snoppbärare på fake news jätten hade dömts till evig skam i den nya folkdomstolen mot snoppbärare.

  3. Hade jag inte varit en obotlig cyniker, så hade jag nästan kunnat drista mig till att tycka synd om miffot Lindberg, men den mannen är tamejfan dum i precis hela huvudet….

    • Anders Lindberg är en utmaning. Tänk va det skrattas bakom Hans rygg på Aftondasspapprets redaktion…

  4. Ja, haveriet i landet Sverige som Lindberg och hans gelikar är skyldiga till – är det helt OK?

    Han har då bra mycket otur när han tänker, den där Lindberg…

Kommentera