"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Och även kommunisterna, det som blev byggt i dom
kommunistiska länderna blev gjort av slavar och
krigsfångar, så kommunism, Nazism, Islamism går
hand i hand, förtryck av andra är deras drivkraft!
Det kommer en reaktion på det från nämnda grupper, som blm mm.
Man kommer att skylla det på den vite mannen såklart, och det kollektivt.
De muslimska slavhandlarna har inget eget personligt ansvar enligt vänstern m.fl antirasister, det vårt, den vite mannens, kollektiva ansvar för att folk som Hillary och Obama, hoppsan en vit kvinna och en svart man, orsakar kaos som gör att de stackars muslimerna, som inte har något eget ansvar för sina gärningar såklart, nu förtrycker svarta.
Vänstern m.fl kommer att skylla detta på maktstrukturer skapade av den vite mannen och vi alla ska sona för det, främst vita män såklart.
Gammal som ung ofödda som döda.
Deras logik.
Det har pågått länge.
https://petterssonsblogg.se/2016/11/30/det-arabisk-islamska-slaveriet-av-svarta-manniskor/
Slaveri tillhör Muslimernas kultur.
Det är således inget nytt.
Och även kommunisterna, det som blev byggt i dom
kommunistiska länderna blev gjort av slavar och
krigsfångar, så kommunism, Nazism, Islamism går
hand i hand, förtryck av andra är deras drivkraft!
Det kommer en reaktion på det från nämnda grupper, som blm mm.
Man kommer att skylla det på den vite mannen såklart, och det kollektivt.
De muslimska slavhandlarna har inget eget personligt ansvar enligt vänstern m.fl antirasister, det vårt, den vite mannens, kollektiva ansvar för att folk som Hillary och Obama, hoppsan en vit kvinna och en svart man, orsakar kaos som gör att de stackars muslimerna, som inte har något eget ansvar för sina gärningar såklart, nu förtrycker svarta.
Vänstern m.fl kommer att skylla detta på maktstrukturer skapade av den vite mannen och vi alla ska sona för det, främst vita män såklart.
Gammal som ung ofödda som döda.
Deras logik.
The incarnation of hypocrisy in its worst forms is the left.