"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Varför jobba och slita som svensk i Sverige?
Man får bara skit och dessutom tvingas man betala för den.
Bättre att anmäla sig vid Migrationsverket som ”nyanländ”, skrika och gapa tills man också får åtminstone en villa (prejudicerande beslut – alla likas värde som asylsökande eller anhörig till asylsökande -> jag kommer att som asylsökande kräva minst en villa i Nacka, har bara en fru förnärvarande tyvärr) och låta mig servas resten av livet och berätta för mina 2 barn att göra precis det samma. Hade jag och min fru varit yngre hade vi satt ytterligare några barn till världen och lärt dem att inte ta ansvar utan kräva att servas på samma sätt ”av det dummaste folket i världen”.
I veckoslutet upptäckte tysk polis i östra delen av landet,en mystisk turkisk lastbil.Vid kontroll visade den sig innehålla 51 s.k. flyktingar från Irak.
Bilen kom via Polen,som nu är en öppning även för våra nya berikare,via färjan till Blekinge.
Nåja idag skulle polis och invandringsmyndigheter kontrollera dessa 51 personer man placerat i ett ”lyckosökarläger”.Det visade sig då att endast två var kvar och alla de andra,utflugna i alla riktningar.Kanske har några redan hunnit registrera sig,hos våra sociala utbetalningskassor ?
Bild från BZ i samband med gripanden av de två smugglarna som nu sitter i ”säkert förvar”: http://www.bz-berlin.de/data/uploads/2017/09/bildschirmfoto-2017-09-16-um-13-46-58_1505562558-1024×576.jpg
I veckoslutet upptäckte tysk polis i östra delen av landet,en mystisk turkisk lastbil.Vid kontroll visade den sig innehålla 51 s.k. flyktingar från Irak.
Bilen kom via Polen,som nu är en öppning även för våra nya berikare,via färjan till Blekinge.
Nåja idag skulle polis och invandringsmyndigheter kontrollera dessa 51 personer man placerat i ett ”lyckosökarläger”.Det visade sig då att endast två var kvar och alla de andra,utflugna i alla riktningar.Kanske har några redan hunnit registrera sig,hos våra sociala utbetalningskassor ?
Bild från BZ i samband med gripanden av de två smugglarna som nu sitter i säkert förvar.:’ http://www.bz-berlin.de/data/uploads/2017/09/bildschirmfoto-2017-09-16-um-13-46-58_1505562558-1024×576.jpg
Hörde kärringen Gerdau (m) i studio ett. Fanns det inga lägenheter i Fisksätra (ghetto) där man kunde placerat dessa..? Jävla skandal att moderater gör detta. Hoppas de blir ett 25 procents parti i Nacka nu….
https://twitter.com/JerzyBalthazar/status/909913209804673024
Finns även uppgifter om att polygamisten nekats asyl i Danmark tidigare. Vet ej men det kan mycket väl vara så.
Generalstrejk i hela Sverige , inget annat ger resultat !
Vi måste förstå att det råder ett lågintensivt krig mot oss etniska svenskar.
Mona Sahlin lär bo i Nacka, Hon blir nog själaglad om man får höja kommunalskatten rejält, Det är ju häftigt att betala skatt.
Varför jobba och slita som svensk i Sverige?
Man får bara skit och dessutom tvingas man betala för den.
Bättre att anmäla sig vid Migrationsverket som ”nyanländ”, skrika och gapa tills man också får åtminstone en villa (prejudicerande beslut – alla likas värde som asylsökande eller anhörig till asylsökande -> jag kommer att som asylsökande kräva minst en villa i Nacka, har bara en fru förnärvarande tyvärr) och låta mig servas resten av livet och berätta för mina 2 barn att göra precis det samma. Hade jag och min fru varit yngre hade vi satt ytterligare några barn till världen och lärt dem att inte ta ansvar utan kräva att servas på samma sätt ”av det dummaste folket i världen”.
Tyvärr ! Du skall vara lycklig.
I veckoslutet upptäckte tysk polis i östra delen av landet,en mystisk turkisk lastbil.Vid kontroll visade den sig innehålla 51 s.k. flyktingar från Irak.
Bilen kom via Polen,som nu är en öppning även för våra nya berikare,via färjan till Blekinge.
Nåja idag skulle polis och invandringsmyndigheter kontrollera dessa 51 personer man placerat i ett ”lyckosökarläger”.Det visade sig då att endast två var kvar och alla de andra,utflugna i alla riktningar.Kanske har några redan hunnit registrera sig,hos våra sociala utbetalningskassor ?
Bild från BZ i samband med gripanden av de två smugglarna som nu sitter i ”säkert förvar”:
http://www.bz-berlin.de/data/uploads/2017/09/bildschirmfoto-2017-09-16-um-13-46-58_1505562558-1024×576.jpg
Välklippta i afghanfrizza?
I veckoslutet upptäckte tysk polis i östra delen av landet,en mystisk turkisk lastbil.Vid kontroll visade den sig innehålla 51 s.k. flyktingar från Irak.
Bilen kom via Polen,som nu är en öppning även för våra nya berikare,via färjan till Blekinge.
Nåja idag skulle polis och invandringsmyndigheter kontrollera dessa 51 personer man placerat i ett ”lyckosökarläger”.Det visade sig då att endast två var kvar och alla de andra,utflugna i alla riktningar.Kanske har några redan hunnit registrera sig,hos våra sociala utbetalningskassor ?
Bild från BZ i samband med gripanden av de två smugglarna som nu sitter i säkert förvar.:’
http://www.bz-berlin.de/data/uploads/2017/09/bildschirmfoto-2017-09-16-um-13-46-58_1505562558-1024×576.jpg
Hörde kärringen Gerdau (m) i studio ett. Fanns det inga lägenheter i Fisksätra (ghetto) där man kunde placerat dessa..? Jävla skandal att moderater gör detta. Hoppas de blir ett 25 procents parti i Nacka nu….
Reblogga detta på Life, Death and all between.
Ingen välfärd av motsvarande grad har någonsin kommit oss svenskar till del vilket väl belyser politikernas inställning till oss.
Du är bara en arbetshäst, som skall piskas till döds.
Lönen av din möda delar regeringen ut till sig själva och övriga världen.
Du kommer inte att få något för ditt arbete – 100 tals nya skatter och avgifter hittas på varje dag.
Det tokiga är att trots det räcker pengarna inte till, utan nya miljardlån får tas varje dag.