INVANDRARVÅLD. En 23-årig skottskadat man kom i natt in på akuten på Mälarsjukhuset.
Nu söker polisen efter en eller flera gärningsmän.
”Någon pratade om en eventuell skottlossning. Vissa av de som varit inblandade i bråket lämnade platsen i olika bilar” skriver polisen på sin hemsida.
Polisen har inlett en förundersökning om grov misshandel och hundpatruller söker efter en eller flera gärningsmän.
