INVANDRARVÅLD. Under natten mot lördag larmades polisen om en pågående våldtäkt utomhus i Bålsta, norr om Stockholm. Två yngre män har gripits av polis.
– De är ännu inte identifierade, säger Torbjörn Karlsson. Kvinnan som blev utsatt för våldtäkten förhörs av polis nu på morgonen. Det är okänt hur skadad hon är efter misstänkta övergreppet.
-Pettersson undrar om det är så svårt att identifiera Andersson och Lundström…

Det är jävligt svårt att identifiera när i stort sett alla gärningsmän av den typen heter Muhammed. Vilka Muhammed var det den här gången???
Samma som förra gången.
Pettersson:
Tillhör dem som alltid puffat för,att personnummer skulle tatueras in i pannan på alla nyfödda svenskar…Som bekant är Absurdistan enda landet på jorden,som har detta utsökta system för att jaga oss…skatteslavar.
Tänk vad lätt det skulle bli att skilja oss från de importerade agnarna.
Inte identifierade… hade jag kommit före polisen hade de varit enkelt att identifiera dem, de hade saknat något mellan benen…
Se där en liten brist i polisutbildningen. De har missat att lära dem ta signalement och vidarebefordra detta från t ex vittnen till varning för andra presumtiva offer innan förövaren har gripits.
Tycker mest synd om Fi.
De har en svår uppgift att både vara på drabbade kvinnors sida och förtiga problemen som nu är i världsklass.
En sådan cirkus – största möjliga tystnad.
Lede Fi har alltid varit samhällets fiende nummer ett i alla tider.
Det är ingen skillnad nu när stolle-Gudrun befaller sina lågbegåvade styrkor.