7 thoughts on “Fritt fall

  1. S var på topp på 60-talet. Sen har det bara gått utför. Facket o partiet förstår inte längre vanligt folks problem. Man kör på som om inget hänt. Nu ser vi siffror som S aldrig haft tidigare. Folk har helt enkelt vaknat. Tänk så elaka väljare i fått idag. Jag menar dom nöjer sig inte längre med vackra ord utan vill se handling. Dom grupper man hade med automatik förr börjar röra på sig. Fattigpensionärer, sjuka o arbetslösa, bostadslösa m.m börjar inse att S inte längre har lösningen på deras problem. Fack o partitoppar med löner runt 100.000 predikar solidaritet. Hyckleriet har fått ett ansikte!

    • Ja sanningen är väl att dom inga ledare har, för om
      man inte kan vaska fram annat än sådana som
      Jugholt och Löfven, då visar det på hur illa ställt
      det är i partiet. Att man sen inte frigör sig från
      pladder majan Mona Sahlin blir ju resultatet
      ett fritt fall!

  2. TonyMalmqvist – Sweden – Man kanske inte i sina bästa år, men ej heller i mina sämsta år. Sedan 2007 är jag gift med Kristina. Tillsammans har vi 4 vuxna barn, samt 8 barnbarn.
    TonyMalmqvist skriver:

    Skulle inte tro det.

KommenteraAvbryt svar