"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
S var på topp på 60-talet. Sen har det bara gått utför. Facket o partiet förstår inte längre vanligt folks problem. Man kör på som om inget hänt. Nu ser vi siffror som S aldrig haft tidigare. Folk har helt enkelt vaknat. Tänk så elaka väljare i fått idag. Jag menar dom nöjer sig inte längre med vackra ord utan vill se handling. Dom grupper man hade med automatik förr börjar röra på sig. Fattigpensionärer, sjuka o arbetslösa, bostadslösa m.m börjar inse att S inte längre har lösningen på deras problem. Fack o partitoppar med löner runt 100.000 predikar solidaritet. Hyckleriet har fått ett ansikte!
Ja sanningen är väl att dom inga ledare har, för om
man inte kan vaska fram annat än sådana som
Jugholt och Löfven, då visar det på hur illa ställt
det är i partiet. Att man sen inte frigör sig från
pladder majan Mona Sahlin blir ju resultatet
ett fritt fall!
S var på topp på 60-talet. Sen har det bara gått utför. Facket o partiet förstår inte längre vanligt folks problem. Man kör på som om inget hänt. Nu ser vi siffror som S aldrig haft tidigare. Folk har helt enkelt vaknat. Tänk så elaka väljare i fått idag. Jag menar dom nöjer sig inte längre med vackra ord utan vill se handling. Dom grupper man hade med automatik förr börjar röra på sig. Fattigpensionärer, sjuka o arbetslösa, bostadslösa m.m börjar inse att S inte längre har lösningen på deras problem. Fack o partitoppar med löner runt 100.000 predikar solidaritet. Hyckleriet har fått ett ansikte!
SD s logga borde kunna pryda en rymdraket, det går
bara uppåt!
SOCIALDEMOKRATERNA har gjort sitt!! Dags för pension, dess väljare kommer att gå till SD!!!
Rätt i tiden.Sossarna har fel ledare. Kvittar för har aldrig och tänker aldrig rösta på S.
Ja sanningen är väl att dom inga ledare har, för om
man inte kan vaska fram annat än sådana som
Jugholt och Löfven, då visar det på hur illa ställt
det är i partiet. Att man sen inte frigör sig från
pladder majan Mona Sahlin blir ju resultatet
ett fritt fall!
Det är för f*n inte sant ! Hyenorna skulle inte tillåta.
Skulle inte tro det.