3 thoughts on “Kunde lika gärna vara Måna o Örebro

    • Instämmer, det är rent ut sagt för djävligt
      att en enda man ska kunna åstadkomma
      landet så stor ekonomisk skada, och sen
      komma undan ungefär precis som han bara
      slutat en anställning? Han är trots allt landets
      i särklass största skadedjur!

  1. Jag föreslår 30 års fängelse för ”hem”komna IS krigare. Det är inte bekvämt att Sverige släpper in 100 000 presumtiva IS krigare år 2015.

KommenteraAvbryt svar