Fyra av av gisslan som hölls i kaffet i Sydney fick under fångenskapen per video framföra den muslimska terroristens krav till premiärminister Tony Abbott.
- Send an Islamic State flag to the cafe and 1 hostage will be released
- Broadcast on all media that this is an attack on Australia by the Islamic State and 2 hostages will be released
- To speak with Australia Prime Minister Tony Abbott on a live feed and 5 hostages will be released
- 4 bombs located in and around the cafe will be detonated if demands not met
Man Haron Monis, född Manteghi Boroujerdis men kallades Sheikh Haron
- OBS att detta naturligtvis inte på något minsta vis har något med islam att göra!
Islam är en ”fredlig och human” religion!
Denne grismumsande sandloppa söker nog snart asyl i Sverige och får det.
Han är skrämmande lik islamisten Kaplan i vår ”regering”.
Livet blir mycket enklare då de syltryggade och svagbegåvade taggar sig själva: http://www.svt.se/nyheter/varlden/tusentals-visar-solidaritet-med-australiens-muslimer
Röstkortet borde plockas av alla som använder taggen #Illridewithyou och de borde hållas ansvariga för sina ord, det vill säga skickas till Syrien eller Irak för närmare samröre med de som de visar solidaritet med.
Hur vore det att vara solidariska med offren och deras familjer? Idioter!