INVANDRING/BROTTSLIGHET. 32-åringen, som sköts till döds i Sollentuna i går eftermiddag förekommer sedan tidigare i flera brottsutredningar. I september blev en av hans vänner ihjälskjuten i Axelsberg – ett mord som misstänktes vara en hämnd för en annan dödsskjutning.

En av hans vänner, en 28-årig arab, Hamid blev i september ihjälskjuten i ett garage i Axelsberg. Något som 32-åringen själv kommenterade på sociala medier. Vid samma tillfälle sköts även en ung kvinna till döds. Ett av polisens spår i utredningen av skottdramat i Axelsberg i september är att det ska ha varit en hämnd för mordet på en 51-årig mångmiljonär på Albanoområdet på Djurgården i våras. Den förmögne mannen, som sköts till döds i sin lyxbil, ägde huset och garaget där 28-åringen och kvinnan sköts till döds i september. 32-åringens mördade vän misstänktes även ha pressat mångmiljonären på pengar. Samtliga tre nu avlidna personer delade också ett intresse – tyska lyxbilar. Enligt uppgifter i Aftonbladet ska den nu döda 32-åringen liksom sin 28-årige mördade vän haft många fiender och ett dåligt rykte i den undre världen. Den brutala avrättningen i Sollentuna sätts nu i samband med de två andra mordutredningarna. -Pettersson säger bara ”Follow the Money – Me$$o” HÄR finns den mördade Elie Raymond Messos Facebook…
allah yerhamo !!!!!
Jaha ja. Måste dricka kaffe nu……
Jag har inget behov av kriminellt skit därför röstar jag på SD!
väldigt rasistiskt sagt!!!!!!!
Idel ädel svartskalleadel. Köksmästaren rekommenderar ZyklonB.
En till borta för gott. Hoppas att de andra som håller på med kriminalitet tar lärdom av det och lämnar skitlivet, och istället tar tag i sina liv.
Har man som du,och de dina aldrig fått lära sig från barnsben,att det krävs arbete för att överleva på vår jord lär det bli svårt,att förhindra utländska invandrade kriminella ! Vilket inte minst du borde veta, som bor i Malmö….
Mr Q: hur kan du utala dig om mig när du inte vet något om mig?
vidrigt sagt
Ingen förlust, sa sambon.
Undrar vad som hände med bilen han satt i och den bilens ägarförhållanden. Litet intressant tycker jag.
Vad vet du om vad ngn ev sambo tyckte?
Har det tagit ett halvår drygt för dig,att fundera över frågan ? Eller är du kanske t.o.m. sambo`n själv ? 🙂
Låt inte de skyldiga komma undan, dvs de som dagligen släpper in denna skit i landet.
En så kallad positiv spiral.
Skönt när det inte drabbar några utomstående…Självsanering är ju av godo !
Follow me Money………tjusigt formulerat! Nu vet vi ocksa att följa Money leder till helvetet……där Messo har med stor sannolikhet har hamnat……