2 thoughts on “Vad vill partierna – se svaren från Perstorp

  1. Än en gång,årliga val skulle göra landets befolkning lyckligare,och enormt stora framsteg ske i dagens mörker.. Alla partilöften hade hunnit förverkligas,innan de som nu glöms bort….dagen efter valet !

  2. Alla vill men ingen säger att om vi får makten då ser vi till att våra löften förverkligas, annars avsäger vi våra platser och betalar tillbaka pengarna.

KommenteraAvbryt svar