"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
6 thoughts on “Migrationsverket planerar för ebola”
Ebola blir kanske sista spiken i kistan för historien om Sverige, tyvärr finns inga argument som ”biter” på 90%. Tack och farväl alla vänner här (om man skulle bli berikad).
Inte pajjar den för ebola. Då ebola har en dödlighet på mellan 50-80% (de har svårt att bestämma sig) och och att alla symptomen som innan döden inträder är ofattbart skrämmande, så kommer samtliga vårdinstanser helt enkelt att som låååångt söderut bomma igen och anställda läkare/sköterskor kommer att gömma sig bakom en lämplig gardin och låtsas som om det regnar alt. fejka en strejk, och därför kan de tyvärr inte engagera sig i sina arbetsuppgifter.
Så en ”pajning” av sjukvården finns inte på kartan, den kommer helt enkelt att stå oanvänd då ingen personal finns att tillgå. Men på sätt och vis kan du ha rätt, och det kan bli som häromsistens när ett antal kokosklättrare i Liberia formligen pulvriserade en Ebolaklinik
för att … ja, det vette fan. Kanske ville de satsa på självhealing
och ansåg att kliniken störde deras koncentration …
Ebola blir kanske sista spiken i kistan för historien om Sverige, tyvärr finns inga argument som ”biter” på 90%. Tack och farväl alla vänner här (om man skulle bli berikad).
Ska de ge miggorna risktillägg nu?
Ja det är väl bara det som fattas (EBOLA) Tack Fredrik !
Bara en tidsfråga innan Ebola kommer hit med alla negrer som Reinfelt skall öppna hjärtat för. Svensk sjukvård kommer att paja.
ossie : Enligt mig så är svensk sjukvård redan i botten.
Inte pajjar den för ebola. Då ebola har en dödlighet på mellan 50-80% (de har svårt att bestämma sig) och och att alla symptomen som innan döden inträder är ofattbart skrämmande, så kommer samtliga vårdinstanser helt enkelt att som låååångt söderut bomma igen och anställda läkare/sköterskor kommer att gömma sig bakom en lämplig gardin och låtsas som om det regnar alt. fejka en strejk, och därför kan de tyvärr inte engagera sig i sina arbetsuppgifter.
Så en ”pajning” av sjukvården finns inte på kartan, den kommer helt enkelt att stå oanvänd då ingen personal finns att tillgå. Men på sätt och vis kan du ha rätt, och det kan bli som häromsistens när ett antal kokosklättrare i Liberia formligen pulvriserade en Ebolaklinik
för att … ja, det vette fan. Kanske ville de satsa på självhealing
och ansåg att kliniken störde deras koncentration …