"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Vem fan är det som tummar ner kommentarerna
Har vi blivit infesterade av hustruplågare och medeltidsmän
Det är väl de vanliga spökena förstås
Men hur de försvarar detta skulle vara kul att veta
Vill inte vara den som är den men pojken som sparkade ner flickan var lika ljus i skinnet som hon. Det finns skitstövlar på alla håll och kanter. Det är möjligt att han är muslim men det vet vi faktiskt inte….just sayin. Ni behöver inte totalslakta mig nu, jag gillar varken islam eller massinvandring men jag ser inte någon mörkhyad pojke som slår tjejen.
Lite lustigt faktiskt, men antivit som används mot oss européer avser inte hyn utan verkar vara något annat. Men vad? En marockan, arab eller afghan är oftast något, något mörkare men INTE VIT, så vad är det och vad avses egentligen?
Är tyvärr inte förvånad när man möter fegisarnas ”föräldrar” ute på stan så ser man tydligt var deras oborstade beteende härstammar ifrån.
Ingen som helst artighet eller hänsyn, alltid är de obehagliga och alltid i grupp.
Det är så dessa jävla kräk fungerar, att sparka ner en liten
tjej bakifrån är vad detta ämne till fullblodsidiot klarar av och
känner sig stolt över?, En avkomma från medeltiden som
befinner sig i ett utvecklat samhälle kan inte bete sig normalt,!
Läser att det är en ny ”våg” av muslimer som förväntas skölja in över vårt land ganska snart dvs. irakier.
Räcker det inte snart? Man har bara lust att skita i allting när man förstår att landet ändå snart kollapsar. Jag ger Sverige fem år till innan allt är åt helvete med nuvarande takt på inflödet.
Reinfeldt, Ullenhag, Billström m.m. vet att detta INTE är bra för landet ändå accelerera galenskapen och ingen vågar säga stopp.
Mitt land Sverige skall inte skänkas bort till muslimer som inte har en endaste vänlig tanke om oss svenskar. De äter sig in i bostadsområden och tar över. Man är LIVRÄDD varje gång någon lägenhet är till salu att det skall flytta in muslimer
Jag sörjer enormt det land jag växt upp i och som var ett bra samhälle, kanske det bästa på jorden.
Sverige måste pausa och hämta andan! Det finns i nuläget inget annat val.
Fy vad fegt! Sparka undan benen bakifrån. Något får mig att tänka att han säkert varit annorlunda om han inte haft ett gäng kompisar som hejat på.
Så känner de sig diskriminerade av vita tjejer? När de inte kan uppföra sig. Är det därför de måste vara ett helt gäng och smyga sig på tjejer och våldta och slå? Det måste vara ett mycket dåligt självförtroende de bär omkring på och total avsaknad av manlighet.
Bryta nacken av fanskapet
Vem fan är det som tummar ner kommentarerna
Har vi blivit infesterade av hustruplågare och medeltidsmän
Det är väl de vanliga spökena förstås
Men hur de försvarar detta skulle vara kul att veta
Vill inte vara den som är den men pojken som sparkade ner flickan var lika ljus i skinnet som hon. Det finns skitstövlar på alla håll och kanter. Det är möjligt att han är muslim men det vet vi faktiskt inte….just sayin. Ni behöver inte totalslakta mig nu, jag gillar varken islam eller massinvandring men jag ser inte någon mörkhyad pojke som slår tjejen.
Solklart muslim. Ingen annan skulle bete sig så!
Lite lustigt faktiskt, men antivit som används mot oss européer avser inte hyn utan verkar vara något annat. Men vad? En marockan, arab eller afghan är oftast något, något mörkare men INTE VIT, så vad är det och vad avses egentligen?
Är tyvärr inte förvånad när man möter fegisarnas ”föräldrar” ute på stan så ser man tydligt var deras oborstade beteende härstammar ifrån.
Ingen som helst artighet eller hänsyn, alltid är de obehagliga och alltid i grupp.
Det är så dessa jävla kräk fungerar, att sparka ner en liten
tjej bakifrån är vad detta ämne till fullblodsidiot klarar av och
känner sig stolt över?, En avkomma från medeltiden som
befinner sig i ett utvecklat samhälle kan inte bete sig normalt,!
Den tjejen var det ruter i!! Men den j—a amöban som fegt sparkar ner henne förtjänar inga fler andetag.
Satan vilken tjej som inte tar skit! Hade varit så jäkla skönt om hon träffat pungen på odjuret.
Läser att det är en ny ”våg” av muslimer som förväntas skölja in över vårt land ganska snart dvs. irakier.
Räcker det inte snart? Man har bara lust att skita i allting när man förstår att landet ändå snart kollapsar. Jag ger Sverige fem år till innan allt är åt helvete med nuvarande takt på inflödet.
Reinfeldt, Ullenhag, Billström m.m. vet att detta INTE är bra för landet ändå accelerera galenskapen och ingen vågar säga stopp.
Mitt land Sverige skall inte skänkas bort till muslimer som inte har en endaste vänlig tanke om oss svenskar. De äter sig in i bostadsområden och tar över. Man är LIVRÄDD varje gång någon lägenhet är till salu att det skall flytta in muslimer
Jag sörjer enormt det land jag växt upp i och som var ett bra samhälle, kanske det bästa på jorden.
Sverige måste pausa och hämta andan! Det finns i nuläget inget annat val.
Inte bara pausa vi måste även backa och skicka ut dom som inte sköter sig eller inte bidrar till samhället på något vis!
Minst fyra ”killar” mot en ensam tjej, typiskt ”belgare” vill jag påstå. Tydligen har de tunnelbana i Belgien också.
Fy vad fegt! Sparka undan benen bakifrån. Något får mig att tänka att han säkert varit annorlunda om han inte haft ett gäng kompisar som hejat på.
Så känner de sig diskriminerade av vita tjejer? När de inte kan uppföra sig. Är det därför de måste vara ett helt gäng och smyga sig på tjejer och våldta och slå? Det måste vara ett mycket dåligt självförtroende de bär omkring på och total avsaknad av manlighet.
Modig tjej som vågar slå tillbaka!
Helt öppen för dödsstraff!!!