De våldsbejakande bidragstagarna i palestian som bekänner sig till den ”fredliga och humana” har producerat en ”reklam video”.
Egentligen inget nytt från dem bara de vanliga hoten om våld , mord och förstörelse.
FjärranÖsternrapportören undrar: (som vanligt) Varför ger Sverige runt 700 miljoner per år i uhjälp till dessa våldsbejakande bidragstagare, är det inte dags att dom börjar att jobba och försörja sig själva?

Ger Hamas ”skottpengar” per inlämnad ID-bricka?