Yngre flicka stal handväska

2014-04-03 17:57, Stöld, Kävlinge

Stöld av handväska på Center Syd, Löddeköpinge.

Ett vittne ser hur en yngre flicka stjäl en handväska från en kundvagn. Det är en kvinna i femtioårsåldern som blir bestulen. Flickan omhändertas av väktare och efter en stund grips hennes mamma som delaktig i stölden.

Polisen

-Pettersson undrar vad det kan vara för föräldrar som lär barnen stjäla? Vet du Myten?

 

5 thoughts on “Yngre flicka stal handväska

  1. Det är väl det som en del vill mata in i andra människor – att det bara är gamla fördomar och som inte alls stämmer med verkligheten idag – men det stämmer väl ändå inte,då det är en tradition och ett levnadssätt som går i generation efter generation.

  2. Det som gott skall bli… måste formas i tid !
    Ett annat levande bra exempel,är ju landets Statsminister,med sina ådror tillbaka till marknadsgyklaren John Hood ! 😉

KommenteraAvbryt svar