4 thoughts on “Detroit, den svarta staden

  1. Varför låta det gå så långt, innan någon bromsar. Verkar dessutom osäkert om Washington kan hjälpa. Det här förfallet kommer ju inte som en blixt från en klar himmel, de hotfulla svarta molnen har funnits under en lång tid, ända sedan bilindustrin gick i putten utan att det fanns någon ersättningsindusti dessvärre har Chicago med över 2miljoner invånare liknande problem. De flesta såg vad som skulle komma men inget gjordes.
    http://www.chicagotribune.com/news/sns-rt-us-usa-detroit-biden-20130719,0,6344420.story

KommenteraAvbryt svar