"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Dessa kretiner….. Bastarder….. Smutsiga as. Bara dom håller sig nere i Apien och Kebebistan, så gör det inte mig så mycket, men som vi kan se så har dom tydligen en inopererad GPS som guidar dom till Skandinavien och ställer till med mer skit än en 30Megatons atombomb!! Inte put – ut!!
Dessa kretiner….. Bastarder….. Smutsiga as. Bara dom håller sig nere i Apien och Kebebistan, så gör det inte mig så mycket, men som vi kan se så har dom tydligen en inopererad GPS som guidar dom till Skandinavien och ställer till med mer skit än en 30Megatons atombomb!! Inte put – ut!!
Absolut. Är det nån som skriver om SDL i morgon då?
Vilka fega ynkliga kräk de är, och detta upprepas om och om igen.