3 thoughts on “Delar ej vår värdegrund

  1. Dessa kretiner….. Bastarder….. Smutsiga as. Bara dom håller sig nere i Apien och Kebebistan, så gör det inte mig så mycket, men som vi kan se så har dom tydligen en inopererad GPS som guidar dom till Skandinavien och ställer till med mer skit än en 30Megatons atombomb!! Inte put – ut!!

KommenteraAvbryt svar