Zigenaråret

Att det är Zigenarrå i år har efter deras senaste ”bravader” (var väl en hövding som åkte dit om jag minns rätt?) kommit lite i skymundan i Sverige!

Antar att det är Zigenarår i Kanada också, där uppmärksammas dom i alla fall i media!

One thought on “Zigenaråret

KommenteraAvbryt svar