Hur känner vi oss, hur mår vi på riktigt

Svensken och alla andra som vill Sveriges väl håller på att resa sig!

Det blir fler och fler som kommer till ”Folkets Demonstration” och det är bra. Samtidigt som det känns hoppfullt känns det så oerhört dystert och tungt.

Vi är mitt inne i ett folkutbyte men det får man egentligen inte lov att skrivaNya Malmö något om fast man ser det runt omkring sig själv varje dag. Det är ett ytterst känsligt ämne att skriva om det faktum att vi inte längre känner igen oss. Om man säger något högt om det man ser eller är med om, eller kanske till och med ifall man sätter på pränt hur man känner inför sin förändrade stad och vilka farhågor man hyser om sitt förändrade land, då kan man om det vill sig illa ställas inför svårigheter och mycket hemska konsekvenser. De som sitter på makten gör allt för att få dig att vara tyst, tystna inte, skrik.Read More »

Hatmedia fortsätter att underblåsa våldsvänsterns hat…….

Aftonbladet kallas i folkmun för

aftonlögnen

Aftonlögnen och hur just jag kan bekräfta att denna blaska som endast är en av flera hattidningar som bekostas av skattemedel ljuger för sina läsare ska jag berätta för er om.

Sanningen är inte och har aldrig varit en ledstjärna för kvällspressen, det är vi många som i alla tider vetat om och förhållit oss åt. De som känner att det inte är så viktigt ifall de ”avslöjande” skandalreportagen inte har något uns av sanning fortsätter att köpa……men vi andra låter bli.

Igår lovade jag er att berätta och visa bilder om den lördag i augusti 2012 då jag tog tåget till Stockholm för att vara med om Counter jihad på Norra Bantorget.  Efter alla de goda tal jag lyssnade på fick jag i samråd men polis för min säkerhet åka en bit med polishyrd buss, klä om mig, hoppas att inte bli igenkänd av våldsvänstern, sitta på en pub och skriva referat för Petterssons, ta nattbussen hem och där bli så förbannad att jag ville slänga ut datorn genom fönstret.Read More »