Idag fick jag brev, alltså ett riktigt brev och det var från IVO avdelning syd. 
När den skrämmande och hotfulla händelsen utspelade sig en natt för drygt en vecka sedan blev det både till en polisanmälan samt ett försök till efterforskning om vem som förestår asylboendet, det blev en tvärnit. Tidigare HÄR
Såklart vet de närboende att det existerar ett asylboende, och om inte det skulle vara nog så är det även installerat brandlarmssystem, Nocab säkerhet skriver: Read More »