På grund av mitt handlande igår kväll är frågan befogad. Jag anser att detta inte går, liksom att det inte går att jämföra olika människor. Vi är absolut inte lika mycket värda. Vi värderar människor mindre ju längre bort de står från oss, och det är endast en nyttig reflex. Jag visade Ali igår hur man kan behandla intoleranta och dumma människor, det står jag för, när man tror att en uträkning är kvalificerad när man förminskar fakta, till att bli ett enkelt exempel ur första klass räknebok. 25-7 ville Ali att vi skulle köpa hans häxdoktorer från Mena för. Det finns säkert hundra andra saker att ta hänsyn till och dessutom två mycket olika läkartyper, varav en pratar extremt bra svenska, och den andra samma blattesvenska som alla andra araber. Om ni också efter att sett den här videon anser att jag har gjort fel, tar jag mitt ansvar och avgår. Jag och några till tyckte nog att Ali skulle ha en näsbränna. Mitt sätt för att få Ali att tordas svara mig, var tydligen att skicka hans kommentarer en och en till papperskorgen, där ni hittar dem om ingen tömt korgen. Det går inte att vara tolerant mot de intoleranta./Olli Rein
