3 thoughts on “Några bilder från Mandalay Myanmars näst största stad

  1. Tur att vi har dessa besvärliga myndigheter i Sverige som ser till att det inte fuskbyggs. Vad jag förstår är det andra halvan av problemet, att det är mycket byggfusk, när husen rasar.

KommenteraAvbryt svar