"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
I Fascist Ryssland behövs batterier för el-tortyr så där finns absolut en marknad.
Tids nog kommer vi att bli påminda om de grymheter som fascisterna utsätter civilbefolkningen för i de ockuperade områdena.
FN har redan info och agerar om än bara i uttalanden.
De sk ”anti-fascisterna” tiger fortfarande. Är det Löfven (S) syndromet ”VI SÅG DET INTE KOMMA” som gör att man inte tar ställning mot fascismen???
————————————
FN: Ryssland har utfört brott mot mänskligheten
Ryssland har gjort sig skyldigt till tortyr och påtvingade försvinnanden i Ukraina, båda brott mot mänskligheten, framkommer det av en utredning FN gjort.
Brotten har begåtts som ”en del av utbredda och systematiska attacker mot civilbefolkning och i enlighet med en samordnad statlig politik”, skriver den oberoende kommissionen som utrett kriget i Ukraina i en rapport.
Kommissionen tillsattes av FN:s människorättsråd i mars 2022.
Stor advokatnota i USA drabbar Northvolts leverantörer som aldrig fått betalt, och det finns inte heller så mycket pengar kvar till dem. Däremot har det funnits mycket pengar till Northvolts rekonstruktionsprocess i USA, åtminstone över 270 miljoner kronor har den kostat, t.ex. så betalade men en advokat över 25 000 kronor för en timmes arbete, – samtidigt hade man långt gångna förberedelser på en konkurs i Sverige. https://www.sverigesradio.se/artikel/expert-stor-advokatnota-i-usa-drabbar-northvolts-leverantorer
Många blir det runt sockerbiten?
https://youtu.be/3D71ZQNDvkU
Blir man röv-knu**ad får hela kroppen lida.
Även knoppen kan få det att svida.
Rimmat en solig freida.
Jag undrar vad Trump tycker om nordvolt.
Det måste vara mysko favorit självantänder batteri
I Fascist Ryssland behövs batterier för el-tortyr så där finns absolut en marknad.
Tids nog kommer vi att bli påminda om de grymheter som fascisterna utsätter civilbefolkningen för i de ockuperade områdena.
FN har redan info och agerar om än bara i uttalanden.
De sk ”anti-fascisterna” tiger fortfarande. Är det Löfven (S) syndromet ”VI SÅG DET INTE KOMMA” som gör att man inte tar ställning mot fascismen???
————————————
FN: Ryssland har utfört brott mot mänskligheten
Ryssland har gjort sig skyldigt till tortyr och påtvingade försvinnanden i Ukraina, båda brott mot mänskligheten, framkommer det av en utredning FN gjort.
Brotten har begåtts som ”en del av utbredda och systematiska attacker mot civilbefolkning och i enlighet med en samordnad statlig politik”, skriver den oberoende kommissionen som utrett kriget i Ukraina i en rapport.
Kommissionen tillsattes av FN:s människorättsråd i mars 2022.
TT
PS GLÖM INTE BARNKIDNAPPNINGARNA!!!
Stor advokatnota i USA drabbar Northvolts leverantörer som aldrig fått betalt, och det finns inte heller så mycket pengar kvar till dem. Däremot har det funnits mycket pengar till Northvolts rekonstruktionsprocess i USA, åtminstone över 270 miljoner kronor har den kostat, t.ex. så betalade men en advokat över 25 000 kronor för en timmes arbete, – samtidigt hade man långt gångna förberedelser på en konkurs i Sverige.
https://www.sverigesradio.se/artikel/expert-stor-advokatnota-i-usa-drabbar-northvolts-leverantorer
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/ud-bekraftar-sex-svenskar-ute-ur-gaza/
Det kanske är de här 6 som saknats.
Finns det verkligen svenskar i Gaza?? Det måste vara fel!
Vem åker på semester till Gaza nu för tiden? Det har ju varit krig den senaste tiden!