"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
En moské i Khan Yunis, södra Gazaremsan, har råkat ut för ”något” o halkat på sne. Troligtvis användes moskén för hat predikningar och för att förvara vapen, LÄNK
… har råkat ut för “något”, men vad?
Hamas har varit på turné,
och en moské har kommit lätt på sne’,
finns det ingen som kan säga vad det e’?
(travesti på refrängen i Ulf Peder Olrogs visa:
“Balladen om Herr Rosenbloms spelemän“:
- Vi har varit på turné
och har kommit lätt på sne’,
finns det ingen som kan säga var vi e’?)
… har råkat ut för “något”, men vad?
Hamas har varit på turné,
och en moské har kommit lätt på sne’,
finns det ingen som kan säga vad det e’?
(travesti på refrängen i Ulf Peder Olrogs visa:
“Balladen om Herr Rosenbloms spelemän“:
- Vi har varit på turné
och har kommit lätt på sne’,
finns det ingen som kan säga var vi e’?)
En sprängd moské är en bra moské.
Det var väl en god muhammedan som rökte för nära lagret av sprängmedel i källaren.
Där ser ni, rökning kan allvarligt skada din hälsa.
ja svinhugg går igen?
Inte ens Allan tycker om muslimer?
Spräng skiten!