"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Nu är det faktiskt MORMOR och FARMOR ungen ska fråga. Frågan ska vara, MORMOR och FARMOR, varför ville ni ha detta samhälle? Varför gjorde ni allt för att förstöra Sverige. Är ert hat mot vita svenska män så stort, att ni med berott mod, gjorde om Sverige till ett nytt Libanon.
Ja, tyvärr får våra barn och barnbarn städa upp skiten som PK-folket ställt till. Om det ens är möjligt.
Varför har svenska folket låtit detta ske? Ett fungerande land som monterades ner av Reinfeldt, Löfven och Arga Andersson med benägen hjälp av Lööf. Så sorgligt!
Därför att pk-sekten och eliten kontrollerade det fria ordet och propagandan samt utmålade alla kritiker som rasistnazistfascister. Därtill nästan en social diskriminering och yrkesförbud som liknande ett DDR system för de som vågade att kritisera den nya migrationsreligionen och godhetsknarkandet.
Allah dessa GODA och NAIVA IDIOTER som öppnat dörrarna till vårt land för socio kulturellt efterblivna.
VAD TRODDE DE ATT DE GJORDE I SIN SJÄLVUPPTAGNA GODHET?
Nu är det faktiskt MORMOR och FARMOR ungen ska fråga. Frågan ska vara, MORMOR och FARMOR, varför ville ni ha detta samhälle? Varför gjorde ni allt för att förstöra Sverige. Är ert hat mot vita svenska män så stort, att ni med berott mod, gjorde om Sverige till ett nytt Libanon.
Ja, tyvärr får våra barn och barnbarn städa upp skiten som PK-folket ställt till. Om det ens är möjligt.
Varför har svenska folket låtit detta ske? Ett fungerande land som monterades ner av Reinfeldt, Löfven och Arga Andersson med benägen hjälp av Lööf. Så sorgligt!
Jag kan skriva hatfulla inlägg om islam varje dag, om det hjälper.
Därför att pk-sekten och eliten kontrollerade det fria ordet och propagandan samt utmålade alla kritiker som rasistnazistfascister. Därtill nästan en social diskriminering och yrkesförbud som liknande ett DDR system för de som vågade att kritisera den nya migrationsreligionen och godhetsknarkandet.
Allah dessa GODA och NAIVA IDIOTER som öppnat dörrarna till vårt land för socio kulturellt efterblivna.
VAD TRODDE DE ATT DE GJORDE I SIN SJÄLVUPPTAGNA GODHET?
FY FAEN!