"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
6 thoughts on “Rensa i ”utanförskaps områden” Samla in dom och kasta ut dom”
En icke obetydlig orsak är den rödgröna dyngmurvlar/rättsrötan som kan jämställas med sossarnas lotterilurendejerier. Skatteslaven finansierar invandringsindustrin. Det kommer ta tid att röja upp i landsförrädarträsket.
Helt rätt men nästan alla maktens korridorer är kapade av de som hatar Sverige. Jag lägger förslaget att maktens korridorer rensas på aktivister i samma andetag.
Roten till landets kriminalitet och resa mot avgrunden, är iscensatt av isocialdemokratiska partiet. I sin desperation, att behålla makten, har de sålt ut ursprungsbefolkningen till djävulen själv, väl medvetna om den otroliga skada de utsätter landet för.
Den, så omhuldade, vidrige Olof Palme och hans närmaste rövslickare, lade grunden för historiens största svek.
Må han brinna i helvetet i evig tid!
Framför allt måste vi ställa de skyldiga Sossarna och miljöpartisterna till svars för all skada de förorsakat i samhället och aldrig aldrig låta dem komma till makten igen.
En icke obetydlig orsak är den rödgröna dyngmurvlar/rättsrötan som kan jämställas med sossarnas lotterilurendejerier. Skatteslaven finansierar invandringsindustrin. Det kommer ta tid att röja upp i landsförrädarträsket.
Helt rätt men nästan alla maktens korridorer är kapade av de som hatar Sverige. Jag lägger förslaget att maktens korridorer rensas på aktivister i samma andetag.
Roten till landets kriminalitet och resa mot avgrunden, är iscensatt av isocialdemokratiska partiet. I sin desperation, att behålla makten, har de sålt ut ursprungsbefolkningen till djävulen själv, väl medvetna om den otroliga skada de utsätter landet för.
Den, så omhuldade, vidrige Olof Palme och hans närmaste rövslickare, lade grunden för historiens största svek.
Må han brinna i helvetet i evig tid!
Framför allt måste vi ställa de skyldiga Sossarna och miljöpartisterna till svars för all skada de förorsakat i samhället och aldrig aldrig låta dem komma till makten igen.
Helt rätt. Enda sättet. Vad väntar vi på ??
I DAGENS SVERIGE ÄR MAN MER OROADE FÖR DE KRIMINELLA
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/%C3%A5klagare-alla-i-r%C3%A4ttsv%C3%A4sendet-%C3%A4r-frustrerade/ar-AA1aOqS0?ocid=msedgntp&cvid=a5c100a91c0944feb389ea83c2ef5b73&ei=53
Att de satt sig själva i den här situationen skiter de goda inom rättsväsendet i!
Redan på 50-talet talade Wilhelm MOBERG om rättsrötan i landet. UNDRAR VAD HAN SAGT OM HAN LEVT IDAG?