5 thoughts on “Inför ”klimatskrämsel mötet” i Glasgow

  1. Kom ihåg från den tiden, då skulle havsvattnet ha stigit med flera meter till år 2000, och det gick ju bra verkar det som, så havsvattnet kan nog få stiga många meter till utan att det blir mätbart skulle jag tro….

    21
  2. grebom5 – Salem – Tekniker med mer än 25 års internationell erfarenhet av arbete och bosättningar i Liberia,Tanzania,Grekland och Polen samt Indien, Bangladesh. Utöver detta många hundratusentals mils resande som zonchef för Svenska likväl USA företag.
    grebom5 skriver:

    Kli mat var vad vi gav grisarna, numera en delikatess för de gröna.
    Att inte använda modern teknik utan samlas i Glasgow visar hur lite klimatsmarta dessa mollusker är.
    Massor av Co2 i onödan, för att inte nämna penning utläggen.

    26
  3. Men framdukade omfångsrika Buffér med lämpliga drycker därtill….
    På nytt ett löjets skimmer när den ena idioten träffar samman med de andra,som flugits in med de sååå förhatliga planen,från hela klotet. Som vanligt står vi skatteslavar för kostnaden !

    30
  4. Roland Salomonsson – Pensionär F d officer (Marinen), Landstings-sekreterare, Säkerhetschef, IT-tekniker Intressen: Klimatrbedrägeriet, De Globala bedrägerierna, Historia, Teknikutveckling, De svenska samhällsbedrägerierna resp diktaturen (politik), Längdskidor och utövande orienterare.
    Roland Salomonsson skriver:

    De har ingen aaaning! Rena lögner och förtroendet för de internationella kommunistiskt ledda organisationerna upphör att existera.

    34

KommenteraAvbryt svar