Indiska och Pakistanska arméerna har idag roat sig med artilleribeskjutning av varandras områden. Som vanligt är det mest civilbefolkningen som råkar värst illa ut! Hittills rapporteras 12 döda på den Indiska sidan.
En skola på den Indiska sidan låg tydligen i målområdet!

Första filmen fick mig att tänka på Malmö på nyårsnatten.