"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
1 batting minst, på 1 miljon har säkert samma gåva som denna lilla tjej!…så minst 8st finns säkert även här i Abzurdien, genier födda under en viss period ( kanske under 10år)…ifall man räknar inom varje gebit av KUNNANDE som ligger dålt och outnyttjattjat i gåvor hos varje människa…ibland säger det *klick*, men åtarslet för sällan…inom politikerskrået klickar det alltför sällan, sista gången va väll 21 jul 1957 då vår Stadsminister tittade ut och såg dagens ljus…sedan den dagen i allt snabbare otakt har han vuxit in i sin roll som i särklass som det sämsta Sverige åstadkommit i hård konkurrens mä Olof Palme å nga andra idioter snöpna ur samma otroligt korkskalliga och inkopitenta inavel…
…vem minns inte Doris Day…Sveriges egen Doris Day
är Stefan Löfven…som visserligen inte är lika putti–nutti,
men Steffe lämnar iaf på ett ungefär samma budskap till
sin publik idag, likt Doris på sin tid bjussa sin publik på
1 batting minst, på 1 miljon har säkert samma gåva som denna lilla tjej!…så minst 8st finns säkert även här i Abzurdien, genier födda under en viss period ( kanske under 10år)…ifall man räknar inom varje gebit av KUNNANDE som ligger dålt och outnyttjattjat i gåvor hos varje människa…ibland säger det *klick*, men åtarslet för sällan…inom politikerskrået klickar det alltför sällan, sista gången va väll 21 jul 1957 då vår Stadsminister tittade ut och såg dagens ljus…sedan den dagen i allt snabbare otakt har han vuxit in i sin roll som i särklass som det sämsta Sverige åstadkommit i hård konkurrens mä Olof Palme å nga andra idioter snöpna ur samma otroligt korkskalliga och inkopitenta inavel…
En sån liten rar tös.Hon kommer att gå långt om hon fortsätter med sin musik.Tack för det fina inslaget.🌼
Mimik på kinesiska betyder kissekatten. Så detta måste vara barnets smeknamn.
hon spelade ju bra
…vem minns inte Doris Day…Sveriges egen Doris Day
är Stefan Löfven…som visserligen inte är lika putti–nutti,
men Steffe lämnar iaf på ett ungefär samma budskap till
sin publik idag, likt Doris på sin tid bjussa sin publik på
FANTASTISKT……..